کد خبر 1028
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

ایجاد 6 هزار شغل با تکمیل زنجیره‌های صنعتی در چهارمحال و بختیاری

ایجاد 6 هزار شغل با تکمیل زنجیره‌های صنعتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: برای ایجاد کارخانه‌های کوچک و تکمیل‌کننده زنجیره‌های صنعتی استان بیش از ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال ۶ هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از ۲.۵ برابر آن اشتغال غیرمستقیم ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، سجاد رستمی صبح امروز در دیدار معاون وزیر صمت با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در استان چهارمحال و بختیاری یک هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که در سطح کشور کم‌نظیر و بی‌نظیر هستند.

رستمی با اشاره به اینکه ۱.۲ از واحدهای صنعتی کشور در این استان است، افزود: ۲ هزار واحد صنعتی در حال اجرا در استان است، همچنین ۴۰ طرح بالای ۱۰۰ نفر اشتغال وجود دارد و در تلاش هستیم سهم استان در صنعت بیش از همیشه افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: ذوب ۸۰۰ هزار تنی فولاد سفیددشت از جمله طرح‌های صنعتی استان است که تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین در حوزه فولاد و بخش خصوصی به ۲۰ طرح بزرگ در شهرک صنعتی سفیددشت مجوز فعالیت داده شده تا در تکمیل زنجیره‌های فولاد گام بزرگی برداشته شود.

وی گفت: برای ایجاد کارخانه‌های کوچک و تکمیل‌کننده زنجیره‌های کارخانه‌های استان بیش از ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال ۶ هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از ۲.۵ برابر آن اشتغال غیرمستقیم ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =