کد خبر 1087
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

پاتوسی گربه سیاه سپاهان

پاتوسی گربه سیاه سپاهان

فولادی‌ها در کمتر از ۵ روز توانستند تراکتور و سپاهان را در لیگ‌برتر شکست دهند تا برای مدعیان لیگ‌برتر خط و نشان بکشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری آهن‌نیوز، فولاد خوزستان به رهبری جوادنکونام حالا با ۸ امتیاز (هم‌ امتیاز با پرسپولیس) در رتبه دوم جدول ایستاده است.

شاگردان نکونام در دو هفته اخیر هم تراکتور و هم سپاهان را شکست دادند تا نشان دهند تیم روزها و بازی‌های بزرگ هستند، نتیجه هفته دوم آنها در برابر پرسپولیس هم در آزادی جزو نتایج خوب این تیم در این ۴ هفته می‌توان قلمداد کرد.

تعویض آیاندا پاتوسی همان بازیکنی در پیش فصل به دلایل متعدد خیلی دیر به این تیم اضافه شد در دقیقه ۹۰ کار دست سپاهانی‌ها داد. سپاهانی‌ها از این بازیکن در زمان حضور در استقلال به سرمربیگری شِفِر آلمانی در دقیقه ۹۷ باز هم زخم خورده بوده بودند و خاطرات بدی از این بازیکن داشتند و این بار هم این خاطره بد برای آنها توسط این بازیکن تداعی شد.

فولاد خوزستان با همان فلسفه جنگیدن و پِرِس سنگین در تمامی مناطق زمین در تمام این بازی‌ها به میدان آمده است و توانسته تیم‌های مدعی را متوقف کند اما مسئله مهم برای فولاد زمانی رُخ خواهد داد که در مواجهه با تیم‌های رده پایین‌تر باید قابلیت ابتکار عمل و ساختن بازی را در دست بگیرد، باید دید یاران نکونام در مقابل تیم‌های پایین‌تر از خود هم با چنین نگاهی وارد زمین خواهند شد؟ نمونه این اتفاق  در بازی هفته اول در مقابل صنعت نفت آبادان رویت شد که توان ایجاد موقعیت بازی در آن بازی برای فولادی‌ها وجود نداشت.

انتهای‌پیام / الف.ک

کد خبر 1087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =