کد خبر 1089
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

آیت‌الله سبحانی:

تخلفات فولاد مبارکه نگران‌کننده است

تخلفات فولاد مبارکه نگران‌کننده است

وزیر صمت در دیدار آیت الله سبحانی، با اشاره به اینکه همه مسائل مطرح شده در خصوص فولاد مبارکه تخلف نبوده است، گفت: به دنبال برخورد قاطع با تخلفات و افراد خاطی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر جمعه در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت در سخنانی اظهار داشت: تخلفاتی که در خصوص فولاد مبارکه مطرح شده نگران‌کننده است.

این مرجع تقلید افزود: ممکن است در برخی دیگر از شرکت‌ها و همچنین سازمان‌ها اینگونه تخلفات وجود داشته باشد که باید نظارت لازم صورت پذیرد.

مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: باید برای آنکه از وقوع چنین تخلفاتی جلوگیری شود مدیرانی پاکدست، متعهد و معتقد انتخاب شوند.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با آیت‌الله سبحانی با اشاره به رسانه‌ای شدن تخلفات فولاد مبارکه، گفت: کارشناسان ما در حال بررسی این موضوع هستند، اما همه این مسائل که اعلام شده تخلف نبوده و البته به دنبال راهکاری هستیم که در زمینه برخورد قاطع با افراد خاطی تمهیداتی بیندیشیم که دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.

وی با اشاره به رشد چشمگیر تولید در ۴ ماهه نخست امسال، گفت: امروز کشورمان در زمینه‌های تولید فولاد، مصالح ساختمانی و لوازم خانگی رشد تولید را پس از سال‌ها تجربه می‌کند.

وزیر صمت افزود: همچنین در خصوص صادرات هم سال گذشته نسبت به سال ۹۹، ۴۰ درصد رشد داشته است و در چهار ماه اول هم نسبت به پارسال ۲۰ درصد رشد را تجربه کرده‌ایم.

فاطمی امین یادآور شد: در زمینه زیرساخت‌ها برای تولید و صادرات اصلاحات اساسی و زیربنایی صورت گرفته که تا پایان امسال به پایان می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود که در سال آینده در حوزه صنعت تحولات زیادی داشته باشیم.

وی از آغاز سیر نزولی کاهش قیمت‌ها در کشور خبرداد و یادآور شد: با راه‌اندازی سایت قیمت کالاها هم‌اکنون ۵۴ هزار قلم محصول در سایت وزارت صمت بارگذاری شده که از گران‌فروشی و ارائه قیمت‌های مختلف جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =