کد خبر 1100
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

چادرملوی یزد؛ تمرین در کرج، مسابقات در قم!

چادرملوی یزد؛ تمرین در کرج، مسابقات در قم!

هفته دوم لیگ یک فوتبال به اتمام رسید و چادرملو دومین تساوی پیاپی خود را در این بازی‌ها بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزش پایگاه تحلیلی آهن‌نیوز، تیم فوتبال چادرملوی یزد با کسب دومین تساوی پیاپی در دو هفته ابتدایی لیگ یک با ۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.

چادرملویی‌ها که این فصل با خرید امتیاز قشقایی‌ شیراز در لیگ‌یک حاضر شدند هنوز هم با مشکل اساسی و پایه‌ای نداشتن زمین میزبانی مسابقات روبرو هستند. یاران سعید اخباری نزدیک به ۲ماه است که در کرج اردو زده‌اند و تمرینات پیش‌فصل خود را هم در آنجا سپری کردند. چادرملویی‌ها اولین بازی فصل را هم به عنوان میزبان در شهر قم برگزار کرده‌اند، که در نوع خود جالب بود. تیمی از استان یزد و تمرینات و اردو در کرج و میزبانی از حریفان در شهر قم! اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد که نماینده سازمان لیگ در یکی دو روز آینده بازدیدی از امکانات این باشگاه به عمل خواهد آورد و ادعای برطرف کردن معضلات و مشکلات از طرف یزدی‌ها را مورد بررسی قرار خواهد داد و در صورت تایید رفع این مشکلات بازی‌های این تیم در استان یزد برگزار خواهد شد و در غیر اینصورت چادرملو همچنان برای میزبانی باید به دنبال زمین در شهرهای دیگر باید باشند.

تیم‌های صنعتی در سطوح بالای فوتبال کشور ما در حال فعالیت هستند و هزینه‌های زیادی هم صرف این تیم‌ها می‌شود که از جهاتی قابل تقدیر است اما از طرفی هم قابل تامل.

اینکه یک تیم از استانی با خرید امتیاز تیم دیگری در مسابقاتی شرکت می‌کند و هزینه‌های این تیم از طرف مجموعه‌ای در استان تأمین می‌شود قطعاً قبل از شروع فعالیت باید دارای ظرفیت‌های حضور در مسابقات باشد در غیر اینصورت اجازه چنین فعالیتی به آنها داده نمی‌شود. اینکه چادرملویی‌ها هنوز برای هفته سوم و دومین میزبانی خود هنوز درگیر پیدا کردن یک زمین برای برگزاری آن هستند و یا چشم به تایید نماینده سازمان و لیگ و فدراسیون دارند هم از عجایب فوتبال ما است و هیچ کجای دیگر دیده نمی‌شود.

انتهای‌پیام/الف.ک

کد خبر 1100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =