کد خبر 1178
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

بازی با مس شهربابک روز سیاه داوری بود

بازی با مس شهربابک روز سیاه داوری بود

سرمربی شهرداری همدان گفت: مس شهربابک میزبانی ناجوانمردانه‌ای داشت و روز سیاه داوری آنجا اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری همدان ضمن اشاره به شکست در بازی هفته سوم لیگ یک فوتبال کشور برابر مس شهربابک، اظهار کرد: شرایط بازی با تیم فوتبال مس شهر بابک ناجوانمردانه بود، بازی در شهری برگزار می‌شود که حتی یک خوابگاه هم برای اقامت تیم میهمان ندارد.

وی افزود: اکثر تیم‌هایی که به دیدار مس شهربابک می‌روند باید یک یا دو پرواز و حداقل دو تا سه بار با اتوبوس جابجا شوند و در یکی از شهرهای اطراف اقامت کنند و روز بازی هم باید بیش از یک ساعت با اتوبوس در مسیر باشند تا به ورزشگاه محل برگزاری مسابقه برسند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه مشخص است که تیم فوتبال مس شهر بابک می‌خواهد به هر قیمتی نتیجه بگیرد، مطرح کرد: این ناجوانمردانه است که هر کدام از عوامل مسابقه اعم از داور و ناظر بازی و تیم‌های میزبان و میهمان هر کدام در یک شهر باشند و جلسه قبل از بازی هم اصلاً برگزار نشود.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: فدراسیون و مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور هم در این شرایط مقصر هستند؛ چرا باید میزبانی را به شهری بدهند که دو اتاق هم برای اقامت ندارد مگر فقط چمن ورزشگاه مهم است؟

وی با اشاره به شرایط بازی، مطرح کرد: بازی را همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم توانستیم کنترل کنیم، به جرأت می‌توانم بگویم تیم متمول مس شهربابک به غیر از یک ضربه سر موقعیت خطرناکی روی دروازه ما نداشت.

سرمربی شهرداری همدان در ادامه گفت: تیم ما هم دو موقعیت فوق العاده خطرناک در دقایق پایانی داشت و حداقل حق‌مان این بود که با امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

جمشیدیان با اشاره به داوری این دیدار گفت: نکته تاریک و عجیب و غریب این بازی عملکرد داور مسابقه بود؛ تیم من در این دیدار هفت کارت زرد بابت اعتراض دریافت کرد و حتی یک کارت را برای خطا یا درگیری نگرفتیم؛ فکر کنم تیم حریف هم حداقل چهار کارت بابت اعتراض گرفتند.

وی اضافه کرد: وقتی بیش از ۱۰ کارت زرد آن هم بابت اعتراض از جیب داور خارج می‌شود بدون شک یک رکورد تاریخی در فوتبال ایران ثبت شده و به نظرم نکته مهم و سیاه این دیدار عملکرد داور بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت ندارم، ادامه داد: ما باید این بازی را می‌بردیم و بسیار بهتر در برابر حریف ظاهر می‌شدیم؛ در روز بدمان هم موقعیتی به حریف ندادیم اما این بازی دیگر تمام شده و نگاه‌مان به بازی‌های آینده است.

وی در پایان گفت: بعد از بازی با ون پارس اصفهان تنها یک جلسه تمرین برای دیدار با مس شهربابک برگزار کردیم و سفر خسته کننده و فرسایشی را برای دیدار با مس شهربابک داشتیم؛ از امروز با قدرت به دنبال پیروزی در دیدارهای آینده هستیم.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر از روی نقطه پنالتی برابر تیم فوتبال مس شهر بابک شکست خورد و با چهار امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =