کد خبر 1198
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

تقسیم امتیازات به نفع رقیبان

تقسیم امتیازات به نفع رقیبان

سپاهان و آلومینیوم اراک در حالی به تساوی بدون گل دست یافتند که تک امتیاز این بازی به کارِ هیچ یک از ۲ تیم نیامد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری آهن‌نیوز، سپاهانی‌ها در حالی میزبان اراکی‌ها بودند که قبل از این مسابقه در۳ بازی طعم برد را نچشیده بودند و ۳ گل خورده و ۴ گل خورده و ۳ گل زده در این مسابقات بود از طرفی شاگردان مهدی رحمتی که این فصل با کمی بدشانسی هنوز نتوانسته بودند امتیازات لازم را در جدول از آنِ خود کنند.

سپاهانی‌ها برای در کورس ماندن و آلومینیومی‌ها برای سَرُ سامان دادن به امتیازات درون جدول نگاه ویژه‌ای به این بازی داشتند.

سپاهان در این بازی که میزبان هم بود با ضرب آهنگ تهاجمی‌تری بازی را آغاز کرد و اراکی‌ها هم در شرایطی متفاوت ابتدا با اولویت حفظ دروازه چشم به ضدحملات برق‌آسای خود داشت.

نکته‌ای که در مورد سپاهان به نظر می‌رسد اعتماد به نفسی است که ذره ذره مانند یک کوه یخ در این تیم در هنگام زدن ضربات آخر در حالِ آب شدن است. مورایس باید توجه کند که تیم‌های روبروی سپاهان عمدتا با اولویت گل نخوردن روبروی این تیم صف‌آرایی خواهند کرد و طبیعتا استفاده صرفا از حملات سریع یا احیانا اشتباهات فاز دفاعی حریف نمی‌تواند تنها راهکار موفقیت برای این تیم باشد. از طرفی انتظار از تیم مورایس و خود این مربی هم بالا است، بخصوص که آنها بر اساسِ تبلیغات انجام شده خریدهای خوبی را هم انجام داده‌اند و هزینه بالایی را این تیم صرف این خریدها کرده. پایان بازی سپاهان و مواجه با هو شدن بازیکنان این تیم در هفته ششم نشان از بی‌تابی هواداران این تیم دارد و مورایس فعلا موردِ حمایت است اما این اگر ادامه شرایط به این سبک باشد قطعا هواداران این مربی و کادرش را هم بی‌نصیب نخواهند گذاشت.

اراکی‌ها اما شاید از این تساوی خرسندتر باشند چرا که مهدی‌رحمتی علی‌رغم بازی نسبتا خوبی که تیم او به نمایش می‌گذارد هنوز نتوانسته امتیازات لازم را جمع‌آوری کند و تک امتیاز در مقابل سپاهان در اصفهان و گُل نخوردن از این تیم می‌تواند به حفظ شاکله و شخصیت این تیم در ادامه راه کمک کند.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =