کد خبر 1269
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

ثبت برند ذوب‌آهن در سازمان جهانی مالکیت فکری

ثبت برند ذوب‌آهن در سازمان جهانی مالکیت فکری

جلسه تحویل مدارک ثبت نام و نشان تجاری ذوب آهن اصفهان (ESCO و ZOBESCO ) در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش آهن‌نیوز، جلسه تحویل مدارک ثبت‌نام و نشان تجاری ذوب‌آهن اصفهان (ESCO  و ZOBESCO ) در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) با حضور ایرج رخصتی مدیرعامل، حمیدرضا رضائی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای، حمید سرال مدیر روابط‌عمومی، محمدعلی میرزابابایی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پلکان در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این نشست با اشاره به اینکه این شرکت تاریخچه ۵۰ ساله در صنعت فولاد کشور دارد، گفت: ذوب‌آهن پایه‌گذار صنعت فولاد و توسعه دهنده این صنعت در کشور است. بنابراین وظیفه ما است که نگذاریم به نام آن خدشه‌ای وارد شود و ثبت‌نام و برند تجاری این مجتمع عظیم صنعتی نیز می‌تواند صیانت از این صنعت باشد.

حمید سرال با اشاره به اینکه برند ذوب آهن  با شعار با اطمینان بسازید ثبت شده است افزود : با ثبت برند ذوب آهن از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری خواهد شد و این برند جهانی مورد حمایت سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =