کد خبر 1273
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

ساخت دستگاه بریکت ساز در فولاد مشیز بردسیر

ساخت دستگاه بریکت ساز در فولاد مشیز بردسیر

قائم مقام مدیرعامل شرکت صنایع فولاد مشیز بردسیر گفت: دستگاه بریکت ساز با یک پنجم قیمت بازار توسط نیروهای این مجموعه تولید شده و در یک ماه آینده نصب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، رضا حسن‌زاده قائم مقام مدیرعامل شرکت صنایع فولاد مشیز بردسیر گفت: در این مجموعه کارخانه فولادسازی با ظرفیت اسمی ۶۰۰ هزار تن شمش فولاد در سال و کارخانه نورد در حال فعالیت است.

وی افزود: کارخانه فولادسازی، اولین کارخانه تولیدکننده شمش فولادی به روش قوس الکتریکی در استان کرمان و جنوب شرق کشور است که دو کوره قوس و دو کوره پاتیلی و ایستگاه ریخته‌گری با چهار خط مداوم دارد.

حسن زاده اظهار داشت: کارخانه نورد شرکت صنایع فولاد مشیز بردسیر با ظرفیت ۳۳۰ هزار تن تولید انواع میلگرد آجدار استاندارد در سال جزو اولین کارخانه‌های نوردی در استان و جنوب شرق کشور است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت صنایع فولاد مشیز بردسیر به دستاوردهای اخیر مهندسان این شرکت اشاره کرد و گفت: دستگاه بریکت ساز با یک پنجم قیمت بازار توسط نیروهای این مجموعه تولید شده و در یک ماه آینده نصب می‌شود و نصب آن سالانه یک تا یک و نیم درصد صرفه‌جویی اسفنجی در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =