کد خبر 1306
۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

سبد تولید محصولات ذوب‌آهن اصفهان افزایش می‌یابد

سبد تولید محصولات ذوب‌آهن اصفهان افزایش می‌یابد

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: ذوب آهن اصفهان با هوشمندی،محصولات جدیدی مانند ریل و تیرآهن بال پهن را به سبد تولیدش اضافه کرده است که این رویکرد در بخش پروژه های عمرانی کشور اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش آهن‌نیوز، غلامرضا ملاطاهری مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با حضور در اولین دوره همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال گفت: تأمین پایدار مواد اولیه صنایع فولادی با توجه به روند رو به کاهش ذخایر مواد معدنی، یکی از چالش‌های این روزهاست و لذا نیاز است علم و تکنولوژی شرکت‌های دانش‌بنیان در خدمت اکتشافات عمیق، استخراج و فرآوری قرار بگیرد.

وی افزود: در دنیای کسب‌وکار، توسعه و تنوع محصولات ارزش افزا اهمیت بسیار زیادی دارد و ذوب‌آهن اصفهان با هوشمندی، محصولات جدیدی مانند ریل و تیرآهن بال‌پهن را به سبد تولیدش اضافه کرده است که این رویکرد جدید در بخش پروژه‌های عمرانی کشور اهمیت بسیار زیادی دارد.

ملاطاهری گفت: ذوب‌آهن با این سبد متنوع محصول نیاز است پهنه‌های معدنی را برای اکتشافات عمیق در اختیار داشته باشد.

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو تصریح کرد: ذوب‌آهن اصفهان از دیرباز تاکنون به‌عنوان قطب صنعت فولاد کشور شناخته می‌شود و طی چند بازدید، فرایند تولید محصولات استاندارد این کارخانه را از نزدیک مشاهده کردم، ذوب‌آهن با این سبد متنوع محصول نیاز است پهنه‌های معدنی را برای اکتشافات عمیق در اختیار داشته باشد تا بدون دغدغه تأمین پایدار مواد اولیه، سبد محصولاتش را روزبه‌روز گسترش دهد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نقاط قوت ذوب‌آهن اصفهان که جای تقدیر دارد، انتشار ویژه‌نامه بومی‌سازی و کتاب نیازهای فناورانه این شرکت است. بنده کمتر صنعتی را دیدم که چنین اقدام ارزشمندی را انجام بدهد. این انتشارات سبب می‌شود شرکت‌های دانش‌بنیان با توانمندی‌های ذوب‌آهن اصفهان و نیازهای آن آشنا شوند و زمینه همکاری برای ساخت قطعات و تجهیزات در داخل کشور شکل بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =