کد خبر 1335
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

رفتار سرمربی استقلال چاله‌میدانی بود

رفتار سرمربی استقلال چاله‌میدانی بود

سرآسیایی مربی گل‌گهر گفت: هر مربی دیگری بود ۱۰ جلسه محروم می‌شد، اما ساپینتو سپر آهنین دارد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز،  مجتبی سرآسیایی، مربی تیم گل گهر سیرجان پس از دیدار مقابل استقلال تهران در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به تیم خوب و بزرگ استقلال تبریک می‌گویم. در مورد فوتبال و کیفیت دو نیمه که باید خدا قوت بگویم به بازیکنان خودمان و تلاش زیادی کردند. چیزی که خواستیم را پیاده کردند. موقعیت های زیادی خلق کردند ولی فوتبال بی رحم است و یک جریمه کننده بزرگ است که امروز گریبان مارا گرفت. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم با کمترین موقعیت سه امتیاز را دادیم. ناراحتیم از این موضوع. از پنالتی هیچ ناراحتی نداریم و درست بود.

او ادامه داد: فوتبال را به خاطر اشتباهات خودمان واگذار کردیم و اشتباهات فاحشی روی دو گل داشتیم و حتما با تدابیر آقای قلعه نویی برطرف می‌شود.

سرآسیایی درباره ضربه پنالتی گفت: پنالتی درست بود ولی تنها اتفاقی که رخ داد این بود که ما مکرر مخصوصاً در این بازی خاص در گذشته اتفاقات بد داوری برای ما رخ داده بود حساسیت ایجاد شده بود و این موضوع تیم ما را اذیت می کرد چه در زمین چه روی نیمکت چون از لحاظ عصبی ما را آزار داده بود.

مربی گل گهر سیرجان با اشاره به رفتار ریکاردو ساپینتو پس از اخراج بیان کرد: ناراحتی ما به خاطر رفتار زشت سرمربی استقلال است. با احترام به این تیم بزرگ و هوادارانش. این رفتار چاله میدانی بود و رفتار کنار زمین نیست. مگر می‌شود وقتی ما به سمت داور می‌رویم وسط راه با دستیار قلعه نویی درگیر می شوی و به سینه او میزنی و بعد به داور حمله می‌کنید. مگر شما مصونیتی دارید که مربیان دیگر ندارند؟ به شیشه پایین پله لگد می‌زند.

او ادامه داد: به سمت مربیان ما دویده است. ایشان ظاهراً سپر آهنین دارد. مربی دیگر این کار را می‌کرد 10 جلسه محروم می‌شد. این چه رفتار و شخصیتی است. هیچکس نمی‌تواند از کنار نام بزرگ و هواداران استقلال بگذرد ولی این رفتارها قابل گذشت نیست. در شرایط بدی هستیم و همه ناراحت هستند و این رفتارها را می‌بینیم. اگر تماشاگر بود جنجال نمی‌شد؟ چه قانونی جلوی او را باید بگیرد که چند بار این رفتارها را کرده است. لات کجا هستی شما؟ چقدر خیالت راحت است که همیشه تکرار می‌کنی؟ امیدوارم با عبور از این شرایط به آرامش برسیم.

سرآسیایی درمورد اینکه امیرقلعه نویی به داوری اعتراض داشت اضافه کرد: من از طرف قلعه نویی حرف می‌زنم. چون این اتفاقات تکرار شده بود تحت تاثیر قرار داشتیم اما عرب براقی خوب سوت زد و پنالتی هم درست بود. داوری خوب بود به جز چند صحنه آفساید اشتباه موقعیت از ما گرفته شد. این حساسیت برای بازیکنان ما هم بابت اتفاقات مشابه گذشته وجود داشت. رفتار سرمربی استقلال را پیگیری خواهیم کرد. نیمکت استقلال را مقصر نمی‌دانم مسئولیتش بر عهده سرمربی است. ساپینتو با رفتارش حد و مرز را شکست و این حق را قائل هستیم که تندتر از این در موردش صحبت کنیم و شکایت خواهیم کرد و از کمیته انضباطی این را مطالبه داریم.

انتهای پیام/الف.ک

کد خبر 1335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =