کد خبر 139
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

آغاز عملیات تخریب باقی‌مانده سازه "متروپل"

"محمدمهدی رحیمی" مدیر پروژه متروپل در قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت که در مرحله نخست این تخریب، نمای ساختمان و آهن‌آلات و قطعات الحاقی که امکان جداسازی بدون خطر را دارد، با رعایت دقت و ایمنی جدا می‌شود.

پایگاه خبری - تحلیلی آهن‌نیوز (اخبار آهن) فعالیت خود را از اردیبهشت‌ماه سال 1401 و با اخذ مجوز رسمی از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کد ثبت 92286 آغاز کرده است. تمرکز این مجموعه خبری بر حوزه‌های تخصصی "فولاد و آهن" و مشخصاً حوزه‌های صنعت و معدن، تجارت و بازرگانی، اقتصادکلان و بین‌الملل، بورس، بازار و ورزش است.
آمده‌ایم تا از ایران امروز برای فردا و فرداها حراست کنیم، پاسداشت حقوق مردم در پیشانی فعالیت‌های ما قرار دارد. دانایی را عامل مهم توانایی ملی می‌دانیم و رسانه را یکی از ابزارهای مهم گسترش آن قلمداد می‌کنیم. مرز فعالیت‌های ما را قانون اساسی و منافع ملی روشن می‌کند.نقد جدی و اصولی را عنصر زاینده یک جامعه پویا می‌دانیم و نگاه حزبی، پوسته‌ای - گروه گرایانه - یگانگی و طایفه‌ای را در برابر منافع ملی برنمی‌تابیم.پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را در گرو وحدت و یکپارچگی ملی، دادگری و خردورزی می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در راه گسترش و نیرومندسازی اثربخش باشیم.
کد خبر 139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =