کد خبر 1406
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

۴ تیم صنعتی در بین ۶ تیم بالانشین جدول لیگ‌برتر

۴ تیم صنعتی در بین ۶ تیم بالانشین جدول لیگ‌برتر

با صدرنشینی گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر و حضور سپاهان، مس رفسنجان و فولاد در بین ۶ تیم بالایی لیگ‌برتر، تعداد تیم‌های صنعتی به ۴ تیم در این بین رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، حضور ۴ تیم صنعتی در بین ۶ تیم بالانشین جدول لیگ‌برتر نشان از موفقیت تیم‌های وابسته به صنایع تا اینجای فصل که هشت هفته از آن می‌گذرد دارد.

از بین این ۶ تیم اگر حضور پرسپولیس و استقلال را یک اتفاق علی‌حده و تعریف شده بر اساسِ تجارب فصول‌ قبل آنها، فرهنگ فوتبال داخلی، انتظار و مطالبه هواداران آنها و از اینگونه موارد بدانیم اما حضور ۴ تیم صنعتی دیگر را نمی‌توان بی‌دلیل و اتفاقی دانست.

مسئله وقتی جالبتر می‌شود که گل‌گهر صدرنشین با ۱۵ امتیاز، هم امتیاز با پرسپولیس و استقلال است و بعد از آنها به ترتیب سپاهان با ۱۳ امتیاز و مس رفسنجان با ۱۲ امتیاز و همچنین فولاد با ۱۱ امتیاز هرکدام تنها با یک امتیاز اختلاف در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند که نشان از رقابت تنگاتنگ و شانه به شانه این تیم‌ها با یکدیگر دارد.

هرچند با تمام این تفاصیل به نظر می‌رسد هنوز هم تیم‌های وابسته به چرخِ صنعت ما نتوانسته‌اند عملکرد قابل‌قبولی نسبت به هزینه‌های خود از بُعد گرفتن نتیجه داشته باشند و یا به بیان ساده‌تر در بعضی موارد بطور مقطعی موفقیت‌هایی داشته‌اند اما این موضوع تداوم نداشته و ادامه دار نبوده است، شاید بتوان همین رشد و حضور در جمع مدعیان را حداقل تا اینجای فصل امتیاز مثبتی برای این تیم‌ها دانست .

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =