کد خبر 1482
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان:

قهرمان‌پروری در باشگاه مس کرمان با تکیه بر ظرفیت‌های بومی/ برای فصل آینده برنامه داریم

قهرمان‌پروری در باشگاه مس کرمان با تکیه بر ظرفیت‌های بومی/ برای فصل آینده برنامه داریم

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان گفت: مس کرمان علاوه بر فوتبال که این فصل در لیگ برتر حضور دارد در رشته‌های دو و میدانی، بسکتبال، تکواندو، هندبال و دوچرخه‌سواری در بخش آقایان و همچنین در بخش بانوان در رشته‌های فوتسال و تیراندازی با کمان نیز فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، باشگاه فوتبال مس یک باشگاه ورزشی در شهر کرمان است که این باشگاه زیرمجموعه مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت می‌کند. این باشگاه علاوه بر حضور در لیگ برتر فوتبال در بخش‌ها و رشته‌های دیگر ورزشی نیز فعالیت بسزایی دارد و با تکیه بر استعدادهای استانی و بومی توانسته در عرصه‌های مختلف ورزشی نقش‌آفرینی داشته باشد.

 "سعید قرایی" مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز با بیان اینکه باشگاه مس کرمان قهرمان‌پروری را در اولویت خود قرار داده است، گفت: مس کرمان علاوه بر فوتبال که این فصل در لیگ برتر حضور دارد، در رشته‌های دیگری همچون دو و میدانی، بسکتبال، تکواندو، هندبال و دوچرخه‌سواری در بخش آقایان و رشته‌های فوتسال و تیراندازی با کمان در بخش بانوان نیز فعالیت دارد.

قرائی با اشاره به دستاودهای ورزشی این باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی گفت: نگاه اصلی این باشگاه به استعدادیابی در رشته‌های مختلف است، بطوریکه از ظرفیت‌های استانی و بومی به نحو احسن در پیشبرد اهداف باشگاه استفاده شود. باشگاه مس کرمان با اتکاء به همین استعدادهای بومی و استانی توانسته در بعضی از رشته‌ها همانند رشته هندبال در سه فصل اخیر جزء مدعیان قهرمانی باشد.

وی با اشاره به نقش بانوان در باشگاه مس کرمان گفت: تیم فوتسال بانوان این باشگاه با نگاه بومی‌گرایی و کشف استعدادهای داخلی توانسته وضعیت خوبی را در لیگ برتر کسب کند و امیدواریم در فصل جاری نیز بتوانیم نتایج خوبی را بدست بیاوریم.

قرایی در رابطه با تیم فوتبال باشگاه مس کرمان نیز گفت: تیم فوتبال مس کرمان بعد از چند فصل حضور در لیگ یک در نهایت این فصل در لیگ برتر حضور پیدا کرده‌ است و نسبت به هزینه‌کرد تیم‌های دیگر در پایین‌تر سطح قرار دارد. بعد از ماندن در لیگ برتر و همچنین برای در کورس قرار گرفتن این تیم در فصول آینده برنامه خواهیم داشت.

او درباره تیم‌های لیگ دو نیز گفت: باشگاه مس کرمان در لیگ دو کشور با تیم مس نوین حضور دارد که فلسفه این حضور همان چرخه استعدادیابی و میدان دادن به آنهاست چراکه در این تیم بازیکنانی حضور دارند که از پایه به این تیم رسیده‌اند.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه مس کرمان با تأکید بر حضور مربیان داخلی و بومی گفت: اغلب مربیان و سرمربیان تیم‌های ورزشی این باشگاه را افراد بومی و اهالی کرمان تشکیل می‌دهند. آکادمی مس کرمان نیز در تمام رده‌ای سنی فعال است و به‌عنوان پشتوانه این باشگاه تلاش زیادی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =