کد خبر 1489
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

تولید 440 هزار تن محصولات فولادی در قم

تولید 440 هزار تن محصولات فولادی در قم

رییس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال‌جاری ۴۴۰ هزار تُن انواع محصولات فولادی در این استان تولید و به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش آهن‌نیوز، جواد ناطق بیان داشت: قم از قطب‌های مهم تولید محصولات فولادی در کشور است و واحدهای صنعتی صاحب نامی در این رابطه در استان قم مشغول فعالیت هستند که می‌توانند حجم قابل توجهی از نیاز کشور به این محصولات را تامین کنند.

وی افزود: محصولات فولادی از جمله کالاهای مهم و راهبردی به شمار می‌آیند که از آن‌ها برای ساخت بسیاری از محصولات دیگر استفاده می‌شود که بر این اساس صنعت تولید فولاد در قم توانست به عنوان حلقه‌ای مهم در زنجیره تولید بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم کشور، نقش ایفا کند.

وی ادامه داد: فناوری استفاده شده در ساخت محصولات فولادی تولید شده در قم نیز پیشرفته و بر اساس الگوهای نوآورانه است که موجب شده این محصولات کیفیت بالایی داشته باشد و بتواند نیازهای مشتریان در بخش‌های مختلف را برآورده سازد.

ناطق گفت: صنعتگران قم طی سال‌های اخیر با تلاش فراوان تولید محصولات راهبردی، پیشرفته و مورد نیاز کشور را دنبال می‌کنند و در این رابطه توانسته‌اند بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم را که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه صادرات آن‌ها به کشور ما را ممنوع کرده‌بودند، تولید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =