کد خبر 1492
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

رجبی: شب بازی تمرکز ما را به هم ریختند

رجبی: شب بازی تمرکز ما را به هم ریختند

مربی فولاد گفت: خوشحالیم به جایی رسیده‌ایم که تمام تیم‌ها برای مساوی گرفتن جلوی فولاد حاضر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، پس از تساوی فولاد و پیکان  حمیدرضا رجبی به جای جواد نکونام در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ساعت ۱۲ دیشب به ما اطلاع دادند که یکی بازیکنان‌مان اجازه بازی ندارد و ترکیب تیم ما دستخوش تغییر شد و این مسئله به ضرر ما تمام شد. من از باشگاه تقاضا دارم که این موضوع را پیگیری کند؛ اینکه افرادی گفتند بازیکن ما اجازه بازی ندارد، تیم ما را دچار استرس کرد اما ما سعی کردیم این را انتقال ندهیم و ترکیب تیم را تغییر دادیم. آقای نکونام هر زمانی که صلاح بدانند درباره این مسئله صحبت می‌کنند.

مربی فولاد درباره عملکرد این تیم در دیدار امروز برابر پیکان توضیح داد: بازی کاملا تحت کنترل تیم ما بود و در نیمه اول توانستیم مقابل تیمی که ۲-۳-۵ بازی می‌کرد و لایه‌های دفاعی زیادی داشت، بازی روانی انجام بدهیم؛ صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم و به تیم حریف فشار آوردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی ما سرعت گرفت و توانستیم به گل برسیم و پس از گل هم دفاعی بازی نکردیم و تعویض‌هایمان طوری بود که دنبال گل‌های بیشتری بودیم. پیکان عملا در زمین خودش دفاع می‌کرد و در نیمه ما نبود که بگوییم تیم ما را تحت فشار گذاشت. در دقایقی حریف بازی مستقیم‌ می‌کرد و به این دلیل ما مجبور بودیم کمی عقب بنشینیم. در مجموع ما اصلا موقعیت حمله‌ای را به تیم حریف ندادیم و کاملا بازی را کنترل کردیم.

رجبی تصریح کرد: با توجه به اینکه چند بازی در اهواز پیروزی کسب نکرده بودیم، تیم از نظر روانی دچار استرس بود و روی اشتباه فردی گل خوردیم که مقصر این مسئله هم ما هستیم و باید کار کنیم. به تیم پیکان هم تبریک می‌گویم؛ این‌ تیم جوان است و مربی صاحب سبکی دارد. به هر حال سبک پیکان دفاعی و ضدحمله است و باید احترام بگذاریم.

او با تمجید از فولاد اضافه کرد: فولاد شرایطی پیدا کرده که همه تیم‌ها به دنبال این هستند که به هر نحوی بتوانند از ما مساوی بگیرند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند؛ باید بیشتر کار کنیم و بتوانیم گل‌های بیشتری بزنیم تا حریفان نتوانند صاحب موقعیت بشوند.

رجبی درباره حواشی بازی و بگومگوی بین نیمکت دو تیم توضیح داد: صحبت خاصی نبود و این مسایل طبیعی است. یک نفر از کادر حریف سر و صدایی کرده بود که آقا جواد گفت این درست نیست و دو نیمکت هم به هم احترام گذاشتند.‌ جا دارد از داور بازی هم تشکر کنم؛ ما در اهواز انتقاد می‌کردیم که تیم‌ها وقت تلف می‌کنند اما پیکان یک بازی جوانمردانه انجام داد و داور هم در تمام صحنه‌ها قاطع عمل کرد و نزدیک همه صحنه‌ها بود.

او در پاسخ به اینکه آیا از طرف مدیریت باشگاه فولاد اعلام شد که بازیکن این تیم اجازه بازی ندارد یا خیر گفت: خیر؛ از طرف مدیریت نبود و اجازه بدهید خود آقا جواد درباره این مسئله توضیح بدهند.

رجبی در واکنش به اینکه مدیریت تیم در بازی‌های قبل هم در تصمیمات بازیکنان و مربی تیم دخالت کرده بود عنوان کرد: من نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم و هر زمانی که آقا جواد صلاح بدانند صحبت می‌کنند اما باید بگویم همه ما دوست داریم فوتبال با تماشاچی انجام شود و همه دلخوشی ما همین است که هواداران شاد باشند. همه ما دنبال این هستیم که هواداران به استادیوم بیایند و انرژی خود را تخلیه کنند و خوشحال شوند ولی متاسفانه این اتفاق هم رخ نمی‌دهد و بازیکنان هم گل می‌زنند و شادی نمی‌کنند؛ همه اینها باعث می‌شود که هیچکس از این شرایط خوشحال نباشد.

وی در پاسخ به اینکه علت غیبت جواد نکونام در نشست خبری هم همین مسائل است بیان کرد: بله؛ ایشان بابت این موضوع ناراحتی داشتند و عذرخواهی کردند و گفتند که من بیایم.

رجبی در پایان درباره اینکه آیا مشکل اعضای تیم با مدیریت حل شده است گفت: مشکل مدیریت نیست؛ مشکل ما این است که دوست داریم هیچکس از بیرون نتواند در تیم ما نفوذ کند و به ما ضربه بزند. همه بازیکنان ما محترم هستند و ما به همه نیاز داریم.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =