کد خبر 1497
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

شیمبا و منشا؛

خارجی‌های کم فروغ در مس رفسنجان

خارجی‌های کم فروغ در مس رفسنجان

دو مهاجم نامدار و خارجی مس رفسنجان همچنان در لیگ‌برتر کم‌فروغ ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، در شرایطی که در یارگیری پیش فصل مس رفسنجان نام شیمبا مهاجم برزیلی فصول قبل فولاد و دیگر تیم‌های لیگ برتر دیده می‌شد،همگان زوج مخوف این بازیکن و منشا را دردسری بزرگ برای تیم‌های لیگ‌برتر می‌دانستند. 

ترکیب شیمبا با آن عقبه گلزنی و تاثیرگذاری بخصوص در چهار فصل گذشته فولاد و منشایی که فصل قبل خود را حتی در کورس آقای گلی می‌دید، شاید روی کاغذ مخوف‌ترین زوج حمله لیگ برتر را تشکیل می‌دهند.

اما در واقعیت ظاهرا شرایط کاملا متفاوت است، هفته نهم لیگ برتر به پایان رسیده است و مس رفسنجان اولین شکست خود را در این فصل دشت کرده، اما مهم‌تر از همه این موضوع‌ها افت شدید تیمی و بخصوص خط حمله زهردار این تیم است. تا اینجای فصل شیمبای برزیلی تنها یک گل برای رفسنجانی‌ها به ثمر رسانده است و منشا هم علاوه بر اینکه خط تیره را به معنی عدم گلزنی برای مس رفسنجان در جدول گلزنان جلوی نام خود می‌بیند، دو پنالتی را هم در همین نُه هفته گذشته برای مس رفسنجان از دست داده است تا به نوعی لقب مخوف‌ترین زوج حمله فصل به بی‌تاثیرترین خطوط حمله تبدیل شود. شاید سبک بازی مس رفسنجان و نحوه عملکرد تیمی باعث عدم توفیق تا این مقطع فصل برای این دو بازیکن شده باشد اما باید توجه داشت که گل نزدن در طول چند هفته‌ی پیاپی می‌تواند باعث از دست رفتن اعتماد به نفس و حتی سردرگمی تیمی و فردی در یک تیم شود بنابراین در حال حاضر یکی از وظایف مربیان حفظ و صیانت از داشته‌های خود در طول یک فصل مسابقات است. محمد ربیعی و کادر همراهش یکی از مهمترین مسئولیت‌هایی که در حال حاضر بر عهده دارد، برگرداندن تیم زیرنظر خود و بخصوص خط حمله بدون زهر این روزهای خود است. 

در بازی با پرسپولیس شیمبا فیکس تیم بود و منشا یار جایگزین، اما نکته‌ای که کاملا مشهود بود عدم تعریف و تعیین مناسب برای استفاده از این دو بازیکن برای گلزنی در خط حمله مس رفسنجان بود،به نظر می‌رسد شرح وظایف تعریف شده برای این دو بازیکن فارق از گلزنی و خطر آفرینی در محوطه جریمه‌(باکس) حریفان به نکات دیگری پرداخته می‌شود که آنها اولویت گل زدن را در شرح وظایف خود نداشته باشند.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =