کد خبر 1507
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

آغاز رونق صنعت مس در آذربایجان شرقی

 آغاز رونق صنعت مس در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی: در تلاش هستیم تا با اتمام و با اجرای کامل طرح‌های مس در مجتمع مس سونگون، رونق صنعت مس در استان آذربایجان شرقی و همچنین رونق کار و اشتغال بیشتر شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از طرح‌های توسعه مس سونگون ورزقان گفت: اجرای طرح‌های مس در مجتمع مس سونگون به رونق اقتصادی و اشتغال می‌انجامد.

ایشان در بازدید از مجتمع مس سونگون ورزقان گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به مجتمع مس سونگون طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف در جهت توسعه کارخانجات مختلف در این معدن مصوب شده بود که الحمدالله قرارداد این طرح‌ها منعقد شده و کارها به‌خوبی انجام می‌گیرد.

وی افزود: با مدیریت جدید معدن مس سونگون توسط دکتر عباس‌زاده کارها خوب پیش می‌رود چون واقف به همه مسائل است و در تلاش هستیم تا با اتمام و با اجرای کامل این طرح‌ها رونق صنعت مس در شهرستان ورزقان و استان و همچنین رونق کار و اشتغال بیشتر شود.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی مس سونگون هم اعلام رضایت کرد و افزود: در بخش احداث راه، مدرسه، فاضلاب شهر ورزقان و خدمات دیگر خوشبختانه اقدامات مهمی انجام گرفته و در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی شهرستان ورزقان و استان با وجود مس سونگون ورزقان خواهیم بود.

پایان پیام/ ف

کد خبر 1507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =