کد خبر 1619
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

راه‌اندازی آکادمی بانوان مس سونگون

راه‌اندازی آکادمی بانوان مس سونگون

مدیر عامل مس سونگون ورزقان قصد دارد در کنار فوتسال، رشته‌های دیگری ورزشی را راه‌اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، خطیبی در دوازهم مرداد ماه سال جاری رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان انتخاب شد. در حالی که پیش از آن گمانه‌زنی‌ها حاکی از انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم بود؛ اما علی رستمی رییس شرکت صنایع مس ترجیح داد محمدرضا کافی را به تهران منتقل کند. 

بعد از این اتفاق خطیبی در راس باشگاه مس قرار گرفت و با وجود اینکه گفته می‌شد تیم فوتبال مس از لیگ دسته کارش را شروع خواهد کرد، تصمیم وی متفاوت بود. مدیر عامل جدید مس سونگون به خرید امتیاز رضایت نداد و ترجیح داد  فوتبال سونگون به صورت پله پله از لیگ دسته دوم کارش را شروع کند. 

این در حالی است که از زمان حضور خطیبی در  مس سونگون در رشته‌های دیگری مانند والیبال هم فعالیت می‌کند. در همین راستا که خطیبی آکادمی فوتبال بانوان باشگاه مس سونگون را در سکوت خبری راه اندازی کرده است. بررسی‌ها از مسئولان فوتبال بانوان نشانگر مدرکی برای حضور در مسابقات این تیم نیست. با این حال بعضی منابع معتقدند در سال آتی شاهد حضور بانوان مس از پایین‌ترین سطح فوتبال کشور خواهیم بود. 

خطیبی در این مدت حسن آذرنیا(سرپرست سابق باشگاه تراکتور) را به عنوان قائم مقام باشگاه مس سونگون ورزقان منصوب کرده است. در چند ماه اخیر خطیبی تلاش کرده با ارائه مدیریت ورزشی و استفاده از ظرفیت استان آذربایجان، پایه ریزی مناسبی برای ورزشکاران این دیار انجام بدهد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد مانند فوتسال سونگون، دیگر رشته‌های این باشگاه را به برندی در ورزش کشور تبدیل کند. البته برای این موضوع سبک مدیریت ورزشی را در دستور کار قرار داده و  بدون عجله و به صورت مرحله مرحله پیش می‌رود.

تنها چالش محتمل پیشنهادات هدایت تیم‌های مختلف به رسول خطیبی و تصمیم احتمالی او در این خصوص است. در غیر این صورت خطیبی تا کنون عملکرد قابل قبولی داشته است.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 1619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =