کد خبر 1782
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

مدیرعامل فولاد مبارکه در گفتگوی اختصاصی با آهن‌نیوز:

تولید تختال فولاد زنگ نزن آغاز راه است / تلاش برای تولید گریدهای سخت‌تر

تولید تختال فولاد زنگ نزن آغاز راه است / تلاش برای تولید گریدهای سخت‌تر

مدیرعامل فولاد مبارکه عنوان کرد: تولید تختال فولاد زنگ نزن ابتدای مسیر ماست و به دنبال آنیم تا گریدهای سخت‌تر از این نوع محصول را به سبد محصولاتمان اضافه کنیم.

به گزارش آهن‌نیوز، «سید یاسر طیب‌نیا» مدیرعامل فولاد مبارکه در حاشیه‌ افتتاحیه‌ ششمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار آهن‌نیوز به تشریح آخرین دستاورد این شرکت در تولید محصولات زنگ‌نزن پرداخت و گفت: زمانی که من از همکارانم درخواست کردم تا روی پروژه‌ی فولاد زنگ‌نزن کار کنند شاید هیچ‌کدام از ما باور نداشتیم که بتوانیم با تجهیزات در دسترس و تنها با تکیه بر دانش موجود در مجموعه، طرح را به سرانجام برسانیم و محصول به بازار برسد. با این‌حال با خودباوری توانستیم تختال فولاد زنگ نزن را به بازار عرضه کنیم و به موفقیت دست یابیم.

طیب‌نیا ضمن تائید این مسئله که محصول تولیدی توانسته است تست‌های موردنظر را نیز پشت سر بگذارد، افزود: این ابتدای مسیر در تولید محصولات زنگ نزن است و به دنبال آن هستیم تا به‌زودی گریدهای سخت‌تر این نوع محصول را نیز به سبد محصولات‌مان اضافه کنیم.

وی در پایان تولید محصولات جدید را از راهبردهای این مجموعه عنوان کرد و گفت: ما امروز علاوه بر کمیت، تولید محصولات باکیفیت و با ارزش‌افزوده‌ی بالاتر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر 1782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =