کد خبر 1812
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

مدیرعامل صبا فولاد در گفت‌وگوی اختصاصی با آهن‌نیوز مطرح کرد:

رکورد تولید یک‌میلیون تن بریکت گرم در دسترس / صبا فولاد بورسیه می‌کند

رکورد تولید یک‌میلیون تن بریکت گرم در دسترس / صبا فولاد بورسیه می‌کند

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به روند افزایشی تولید بریکت گرم آهن‌اسفنجی در این شرکت، از تلاش در جهت رسیدن به رکورد تولید بیش از یک‌میلیون تن بریکت گرم تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش آهن‌نیوز، احسان دشتیانه در حاشیه‌ی نمایشگاه فولاد کیش در حاشیه‌ افتتاحیه‌ ششمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار آهن‌نیوز ضمن بررسی روند اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری در شرکت صبا فولاد خلیج فارس، تأمین قطعات موردنیاز، برنامه‌ریزی جهت تعمیرات، پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت و ارتقای فرهنگ‌ سازمانی را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد.

وی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت را قرار گرفتن در روند افزایشی تولید بریکت گرم آهن‌اسفنجی عنوان کرد و افزود: تمام تلاش ما این است که تا پایان سال جاری به رکورد تولید بیش از یک‌میلیون تن بریکت دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به عزم جدی تمام ارکان این شرکت در جهت اجرای پروژه توسعه صبا فولاد، گفت: عزم خود را جزم کرده‌ایم و برای تأمین مالی آن نیز پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

دشتیانه، پیگیری ورود صبا فولاد به بورس با روش افزایش سرمایه را دیگر فعالیت مهم انجام شده در این مجموعه طی ماه‌های اخیر اعلام کرد و اظهار داشت: صبا فولاد از استعداد و ظرفیت خوبی جهت توسعه برخوردار است.

وی در ادامه ضمن اشاره به امضای دو تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت صبا فولاد خلیج فارس و دانشگاه هرمزگان با موضوعات مشارکت در پروژه‌های دانش‌بنیان و همچنین بورسیه تحصیلی دانشجویان نخبه دانشگاه هرمزگان در رشته‌های موردنیاز شرکت، بیان داشت: در راستای استفاده از توان علمی دانشگاه هرمزگان و تربیت نیروی انسانی متخصص صنعت فولاد و حل مسائل فنی، این تفاهم‌نامه‌ها به امضا رسید و بر اساس این دو تفاهم‌نامه، پروژه‌های مشترک دانش‌بنیان در زمینه بومی‌سازی قطعات موردنیاز کارخانه صبا فولاد اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس تصریح کرد: همچنین دانشجویان نخبه دانشگاه هرمزگان در رشته‌های تخصصی موردنیاز ازجمله رشته‌ی مهندسی صنایع، مکانیک، برق و متالوژی به مدت پنج سال از سوی شرکت صبا فولاد خلیج فارس بورسیه تحصیلی خواهند شد و در این مدت آموزش آنها در دانشگاه و همچنین با حضور در کارخانه صبا فولاد صورت می‌گیرد تا از این طریق بستری برای اشتغال‌زایی جوانان نخبه این استان فراهم شود.

دشتیانه در پایان گفت: حرکت در جهت تحقق اهداف شعار سال جاری مبنی بر تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین و همچنین تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه از اهداف محوری این تفاهم‌نامه‌هاست تا ضمن تربیت نیروی بومی متخصص برای استان هرمزگان، به ارتقای فناوری‌های تولید صنعت فولاد در استان کمک شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =