کد خبر 1839
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

لیگ یک فوتبال؛

سومین باخت پیاپی چادرملو در روز مدعی شدن مس شهربابک

سومین باخت پیاپی چادرملو در روز مدعی شدن مس شهربابک

مس شهربابک با دو گل دربی صنعتی‌ها را ازچادرملو برد و با سه امتیاز این بازی خود را در جمع مدعیان حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، مس‌ شهربابک در هفته دوازدهم لیگ یک کشور میزبان چادرملو بود که توانست با دو گل این تیم را شکست دهد.

این بازی که به نوعی دربی صنعتی‌ها را می‌توان به آن اطلاق کرد از این جهت حائز اهمیت بود که هر دو تیم به این سه امتیاز نیاز مبرمی داشتند، چراکه شهر بابکی‌ها نمی‌خواستند از کورس مدعیان جا بمانند و از آن طرف چادرملویی‌ها هم برای پایان دادن به ناکامی‌های خود پا به میدان مسابقه گذاشته بودند.

چادرملو با سعید اخباری روزها و هفته‌های سختی را پشت‌سر می‌گذراند، دوازده بازی، یازده امتیاز و تفاضل منفی پنج گل زده شرایط را برای این تیم بغرنج کرده است، چراکه حتی جایگاه سیزدهم برای این تیم امکان دارد با این سبک امتیازگیری نمی‌تواند تا آخر فصل محتمل باشد. چادرملویی‌ها هفته بعد را هم باید با شمس‌آذر قزوین به رقابت بپردازند که بازی به مراتب سخت‌تری برای آنها خواهد بود.

مس شهربابک اما با وحید رضایی مربی جوان خود دومین فصل حضور خود را در لیگ یک تجربه می‌کند حالا با ایجاد ساختار و اعتماد به این مربی توانسته با بیست و یک امتیاز هم امتیاز با خیبرِ متمول در رتبه چهارم بایستد، اختلاف امتیاز با رتبه دوم و اول جدول برای شهربابکی‌ها به ترتیب تنها دو امتیاز و سه امتیاز است که در صورت ثبات در این سبک نتیجه‌گیری و احتمال لغزش مدعیانِ بالانشین رتبه‌های اول و دوم جدول را هم می‌توان برای این تیم با ثبات متصور بود.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =