کد خبر 1841
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

لیگ یک فوتبال؛

سیر سقوط آرمان گهر در جدول

سیر سقوط آرمان گهر در جدول

آرمان گهر سیرجان در چند هفته اخیر نتایج مناسبی را بدست نیاورده و سیر سقوطی داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، آرمان گهر سیرجان که این فصل را با مشکلات یارگیری و مالی دسته و پنجه نرم می‌کرد در ابتدای نیم‌فصل اول لیگ یک پرقدرت ظاهر شد و توانست حتی تا رتبه چهارم جدول صعود کند و لیگ یک را تحت تاثیر نتایج خود قرار دهد.

سیرجانی‌ها که یکی از تیم‌های با سابقه لیگ یک کشور هستند این فصل هم در ابتدا پرقدرت ظاهر شدند اما طبق معمول چند فصل گذشته به ناگاه سیر سقوطی را در پیش گرفتند.

آرمان گهر بعد از اینکه با نتایج خوب خود را تا مقام چهارم جدول و جمع مدعیان رساند، در سه هفته گذشته فقط یک امتیاز را کسب کرده‌اند و چهار گل دریافت کرده‌اند و تنها دو گل در سه بازی به ثمر رسانده‌اند.

این نتایج باعث افول رتبه این تیم به مقام یازدهم در جدول شده است، هرچند این تیم با هفده امتیاز تنها با سه امتیاز اختلاف تا رتبه ششم جدول شهرداری همدان حریف دیروز خود فاصله دارد اما از دست دادن امتیازات در هفته‌های متوالی می‌تواند از لحاظ روانی و شخصیتی این تیم را در آینده دچار معضل کند، به خصوص که تعطیلات نیم فصل لیگ یک هم در حال شروع شدن است و با ذهنیت برنده وارد این فاصله زمانی شدن از نکات اصلی حفظ و ارتقا روانی یک تیم در طول یک فصل فرسایشی می‌تواند باشد.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =