کد خبر 1859
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

۲۰ درصد ظرفیت اسمی گندله‌سازی در فولاد سنگان

۲۰ درصد ظرفیت اسمی گندله‌سازی در فولاد سنگان

مدیرعامل فولاد سنگان از فعالیت بیش از ۲۰ درصد ظرفیت اسمی گندله‌سازی در این شرکت خبرداد.

به گزارش آهن‌نیوز، علی امرایی، مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در خصوص حضور در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد اظهار کرد: استقبال از این سمپوزیوم و همچنین نمایشگاه نسبت به سال‌ گذشته بهتر بود و شاید بتوان یکی از دلایل آن را حضور پررنگ صنایع بزرگ فولادی کشور ازجمله گروه فولاد مبارکه و فولاد خوزستان در این رویداد دانست.

وی با بیان این که در این سمپوزیوم آخرین دستاوردهای پژوهشی صنعت فولاد و شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان فولاد ارائه شد، افزود: بهتر است که در دوره‌های بعدی این نمایشگاه، مباحث عنوان‌شده به صورت کاربردی‌تری مطرح شود؛ متأسفانه این ایراد در بسیاری از سمپوزیوم‌ها وجود دارد که بیشتر آکادمیک و غیرکاربردی است.

مدیرعامل فولاد سنگان در ادامه از فعالیت بیش از ۲۰ درصد ظرفیت اسمی گندله‌سازی در این شرکت خبرداد و گفت: تولید کنسانتره فولاد سنگان نیز علی‌رغم اینکه در سال دوم راه‌اندازی قرار دارد و به نوعی نوپا محسوب می‌شود، با حدود ۱۵ درصد بیشتر از ظرفیت اسمی خود فعال است.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ‌آهن سنگان تأسیس شده و در حال حاضر واحد گندله‌سازی و کنسانتره‌سازی شرکت، هر کدام به ظرفیت تولید اسمی 5 میلیون تن در حال تولید است.

انتهای پیام/

کد خبر 1859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =