کد خبر 1899
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

لیگ یک فوتبال| چادرملویی محکوم به برد

لیگ یک فوتبال| چادرملویی محکوم به برد

چادرملو که این فصل در لیگ یک کشور حضور دارد در شرای سختی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، روزهای سخت چادرملو با سعید اخباری فرا رسیده است. انتصاب محمد نصرتی به عنوان مدیرفنی این تیم نشان از اختلافات درونی در این تیم تازه وارد به لیگ یک کشور دارد. 

چادرملویی‌ها در حالی امروز میزبان شمس‌آذر قزوین هستند که بر خلاف یزدی‌ها حالِ تیم قزوینی بسیار خوب است و برای حفظ و ادامه صدرنشینی در مسابقات نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خارج از خانه دارد.

از طرفی چادر ملویی‌ها که به نظر می‌رسد از تیم‌های متمول این فصل لیگ یک هستند، در سه هفته اخیر  باشکست مواجه شده‌اند و برای سرو سامان دادن جایگاه خود در جدول به این برد خانگی چشم دوخته‌اند، یزدی‌ها از دوازده بازی خود تنها یازده امتیاز را اندوخته‌اند و در جایگاه دوزادهم جدول هستند.

سعید اخباری مربی جوان این تیم هم قطعاً می‌داند برای رفتن به استراحت بین دو نیم فصل و آرامش بخشیدن به حواشی باید تیم خود را برای شکست قطعی شمس‌آذر قزوین در این بازی مهیا کند و سعید دقیقی و یارانش را با سومین باخت روانه خانه نماید.

به نظر می‌رسد یکی از بازی‌های حساس امرو لیگ یک که احتمالاً در سرنوشت کادرفنی چادرملو هم تاثیرگذار باشد امروز در یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ااف.ک

کد خبر 1899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =