کد خبر 1979
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

جام حذفی؛

جام حذفی کشور| حضور هر چهار تیم صنعتی لیگ یک در مرحله سوم

جام حذفی کشور| حضور هر چهار تیم صنعتی لیگ یک در مرحله سوم

قرعه کشی جام حذفی کشور در مرحله سوم انجام شد و هر چهار تیم صنعتی کشور حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری آهن‌نیوز، مرحله سوم جام حذفی قرعه کشی شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند. در این مرحله هر چهار تیم صنعتی لیگ یکی حضور دارند که برای صعود به مرحله بعدی به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

در یکی از دیدنی‌ترین دیدارهای این مرحله مس‌شهربابک با خیبرخرم‌آباد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مس شهر بابک با دوازده بازی و نوزده امتیاز در رده چهارم جدول لیگ یک قرار دارد و خیبرخرم‌آبادی‌ها دوازده بازی و بیست و دو امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و این بازی در حقیقت جدال صدرنشینان لیگ یک هم می‌تواند لقب گیرد.

آرمان گهر سیرجان هم به مصاف داماش پارسه تهران خواهد رفت که به نظر می‌رسد که کار سختی در مقابل این تیم نخواهد داشت هرچند جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و آرمان گهری‌ها برای صعود باید با تمام وجود در این بازی حاضر شوند.

در بازی دیگر چادرملویی‌ها که در بحران عجیب نتیجه‌گیری به گرفتار شده‌اند و از سیزده بازی با کسب تنها یازده امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاده‌اند باید در مقابل دیگر تیم لیگ یکی خلیج فارس ماهشهر صف‌آرایی کنند که در انتهای جدول لیگ یک قرار دارند و این بازی می‌تواند می‌تواند فرصتی برای مطرح شدن آنها مانند فصل قبل که شگفتی‌ساز شدند باشد.

چادرملو در این بازی قطعا کار آسانی پیشرو نخواهد داشت. اما دیگر تیم صنعتی استقلال خوزستان هم در این مرحله به مصاف یکی از قطب‌های شمالی فوتبال یعنی داماشیان گیلان خواهد رفت. استقلال خوزستان که چوکای تالش دیگر تیم شمالی حاضر در لیگ یک را با شش گل در هم شکست حالا در جام حذفی هم به دنبال تکرار نتیجه‌ای مناسب در مقابل داماش لیگ دویی است هرچند خوزستانی‌ها این فصل با نوسان عجیب در نتیجه‌گیری مواجه هستند اما این بازی می‌تواند آنها را به ثبات شخصیتی بیشتری برساند. 

انتهای پیام / الف.ک

کد خبر 1979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =