کد خبر 1987
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

لیگ‌یک فوتبال| چادرملو پنج بازی و تنها یک امتیاز

لیگ‌یک فوتبال| چادرملو پنج بازی و تنها یک امتیاز

لیگ یک فوتبال کشور برگزار شد و در این بازی‌ها چادرملو در یک دربی صنعتی به تساوی رضایت داد و مس شهر بابک هم سه امتیاز را دشت کرد.

به گزارش پابگاه خبری آهن‌نیوز، رقابت‌های لیگ یک کشور در حالی ادامه پیدا کرد که استقلال خوزستان میزبان دیگر تیم صنعتی این مسابقات بود. در واقع به نوعی دربی صنعتی‌ها بین دو تیم استقلال خوزستان و چادرملویی‌ها برگزار شد که دو تیم  در یک بازی پرحادثه به تنها یک امتیاز بازی رضایت دادند. استقلالی‌ها برای صعود و نزدیک شدن به بالانشینان جدول به این سه امتیاز نیاز داشتند و چادرملویی‌ها هم برای کندن از انتهای جدول برای این سه امتیاز نقشه کشیده بودند. اما در نهایت دو تیم با تساوی از میدان خارج شدند و این یک امتیاز عملاً به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد. خوزستانی‌ها با هجده امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و چادرملویی‌ها با این یک امتیاز بعد از پنج هفته، با دوازده امتیاز یک رده سقوط کرده و به رده پانزدهم بسنده کردند.

در همین چارچوب مس شهر بابک یکی از تیم‌های با ساختار صنعتی کشور در ادامه موفقیت‌های این فصل خود با یک گل تیم ته‌جدولی و سخت کوش خلیج‌فارس ماهشهر را شکست داد تا با بیست و دو امتیاز و هم امتیاز با خیبر خرم‌آباد و سایپا در رده سوم قرار گیرند و همچنان در تعقیب شمس آذر قزوین رده اولی باشند. مس شهر بابک در جدول در تعقیب تیم اول جدول است اما به نظر می‌رسد این تیم با این روند باید برای صعود با دو تیم سایپا و خیبرخرم‌آباد در جدول جدال کند، هرچند تا انتهای فصل زمان نسبتاً طولانی باقی مانده است.

آرمان‌گهری‌ها هم که میهمان سایپا بودند نتوانستند این تیم را متوقف کنند و با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کردند. آرمان گهر در چهار هفته اخیر از دوازده امتیاز ممکن تنها دو امتیاز کسب کرده است و با پانزده امتیاز از سیزده بازی در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 1987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =