کد خبر 2019
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

رونمایی از دستگاه غبارگیر صنعتی

رونمایی از دستگاه غبارگیر صنعتی

مدیرعامل شرکت نورد و تولید قطعات فولادی ضمن معرفی محصول جدید این شرکت با نام دستگاه غبارگیر صنعتی گفت: این دستگاه ضمن کمک به مجموعه‌های فولادی برای تولید غبار که ارزش افزوده‌ای را ایجاد می‌کند، به کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی نیز کمک خواهد کرد.

به گزارش آهن نیوز، سید صادق شهرستانی مدیرعامل شرکت نورد و تولید قطعات فولادی گفت: امسال نمایشگاه با رویکرد معرفی قابلیت‌ها و فعالیت‌های خدماتی، فنی و مهندسی، فناوری، صنعتی و کشاورزی منطبق بر توسعه پایدار و سازگار با محیط‌زیست ایران برگزار شده است و خوشبختانه در مجموعه قطعات فولادی توانسته‌ایم دستاوردهای مهمی در برخی از این عرصه‌ها داشته باشیم.

وی با بیان این مساله که شرکت نورد و تولید قطعات فولادی نخستین شرکت فولادی کشور و یکی از شرکت‌های دوستار محیط‌زیست است، اعلام کرد: «امروز پایداری محیط زیست برای صنایع فقط یک تهدید و هزینه نیست و در صورتی که صنایع به مساله پایداری توجه کرده و از تکنولوژی‌های جدید بهره‌گیری کنند می‌توانند علاوه بر کاهش آلایندگی به درآمدزایی بیشتر صنعتشان کمک کنند.

مدیرعامل شرکت نورد و تولید قطعات فولادی ضمن معرفی محصول جدید شرکت نورد با نام دستگاه غبارگیر صنعتی تصریح‌کرد: اقدام شرکت در جهت ارتقاء دستگاه غبارگیر صنعتی ضمن کمک به مجموعه نورد و تولید قطعات فولادی برای تولید غبار که ارزش افزوده‌ای را ایجاد می‌کند، به ما کمک می‌کند تا آلایندگی‌های زیست‌محیطی را در صنعت فولاد کاهش دهیم.

شهرستانی توجه به روابط عمومی سبز را یکی از مسائل مهم در صنعت امروز معرفی کرد و افزود:  توسعه پایدار در صنعت فولاد در گرو توجه به مساله مهم مسئولیت اجتماعی نسبت به تولید فولاد سبز است لذا ضمن اینکه ما از دستگاه غبارگیر برای خود مجموعه استفاده کرده‌ایم، توان این را داریم که این دستگاه را برای بخش‌هایی که آلایندگی‌هایی برای هوا دارند طراحی، تولید، نصب و راه‌اندازی کنیم.

امیری، مدیر پروژه تولید دستگاه غبارگیر با اعلام این نکته که دستگاه قابلیت جذب 95 درصد از کربن تولیدی در صنایع فولاد را دارد گفت: محصول ما قابلیت سفارشی شدن را برای فضاهای گوناگون دارد و بخش طراحی ما این توان را دارد که دستگاه را برای هر فضایی طراحی و اجرا کند.

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی ضمن توجه به عدم آلایندگی هوا با ایجاد تصفیه خانه صنعتی و تصفیه فاضلاب انسانی، همزمان در منابع آبی صرفه‌جویی کرده و فضای سبز خود را توسعه داده است.

انتهای پیام/

کد خبر 2019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =