کد خبر 2254
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

سرمربی والیبال مس کرمان در گفتگو با آهن‌نیوز:

بازیکنان مس کرمان کمتر از کف قرارداد فدراسیون دریافت می‌کنند / از مرحله پلی‌آف صعود می‌کنیم

بازیکنان مس کرمان کمتر از کف قرارداد فدراسیون دریافت می‌کنند / از مرحله پلی‌آف صعود می‌کنیم

اکبر مرجوعی سرمربی مس کرمان گفت: برای صعود به پلی‌آف سختی‌های زیادی کشیدیم. کف قرارداد از طرف فدراسیون بیست و شش میلیون اعلام شده است اما بعضی از بازیکنان ما پایین‌تر از مبلغ قرارداد را دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، سرمربی والیبال مس کرمان در گفت و گویی با خبرنگار آهن‌نیوز با اشاره به شرایط سخت صعود به پلی‌آف دسته یک کشور گفت: در دور اول در 6 بازی، سه برد و سه باخت بدست آوردیم و در دور دوم در پنج بازی با دو برد و سه باخت و در نهایت با پنج برد و شانزده امتیاز به عنوان تیم سوم صعود کردیم.

اکبر مرجوعی با بیان این نکته که در مرحله بعد با تیم گلفام آمل در کرمان بازی دارد گفت: بدلیل اینکه به عنوان تیم سوم به این مرحله راه یافتیم حالا باید در اولین بازی میزبان باشیم و در بازی برگشت میهمان تیم آملی خواهیم بود و اگر در این دو بازی به نتیجه یک بر یک برسیم باید بازی سوم را هم در آمل برگزار کنیم.

سرمربی مس کرمان در مورد شرایط پلی‌آف هم اضافه کرد: در مورد این مرحله کار سختی داریم اما به ادامه مسابقات امیدوار هستیم. ضمن اینکه ما در واقع می‌توانستیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم چراکه در دو بازی یکی در کرمان در مقابل نیروی زمینی و همچنین در اهواز بدلایل متفاوت دچار بدشانسی شدیم و اگر این اتفاقات نبود قطعا دومی جدول برای تیم ما حتمی بود. در هر صورت ما به عنوان تیم سوم به مرحله بعد رفتیم و باید با تمام توان و ظرفیت‌های موجود تیمی به میدان برویم.

سرمربی با سابقه والیبال کشور در مورد بازیکنان تیم مس کرمان گفت: تمامی بازیکنان تیم ما بومی هستند و از خارج استان بازیکنی در ترکیب تیم ما حضور ندارد. برخلاف خیلی از تیم‌های مدعی هجده بازیکن تیم از شهر کرمان هستند و فقط یک بازیکن از شهرستان استان در اختیار داریم و کاملا یک تیم بومی در اختیار داریم و حتی با این شرایط ما بازیکن به اردوی تیم ملی هم تحویل داده‌ایم که باعث افتخار باشگاه و استان هستند.

وی در مورد این موضوع ادامه داد: بسیاری از تیم‌ها ادعای بومی بودن در ترکیب خود دارند اما شاید فقط یک بازیکن بومی را در اختیار دارند و این از مسائلی است که تیم ما به آن افتخار می‌کنیم که با بها دادن به بازیکنان و جوانان بومی باعث پیشرفت آنها شده‌ایم و برای سالهای بعد برنامه‌های مناسب‌تری خواهیم داشت.

مرجوعی در مورد شرایط مالی تیم گفت: دومین سال از تیم داری مس کرمان در والیبال می‌گذرد و بیشتر هزینه‌های جاری تیم از قبیل رفت و برگشت و مکان اسکان تیم و از این قبیل هزینه‌ها را باشگاه تقبل کرده است که در این شرایط سخت اقتصادی کمال تشکر را از مجموعه مس کرمان داریم.

مربی موفق این فصل مس کرمان با بیان اینکه قراردادهای بازیکنان این تیم کف قرارداد فدراسیون است ادامه داد: کف قرارداد از طرف فدراسیون بیست و شش میلیون اعلام شده است اما  حتی بعضی از بازیکنان ما پایین‌تر از این مبلغ را قرارداد دارند.

سرمربی مس کرمان  در پایان گفت: با بازیکنان جوان و بومی که داریم و با همدلی و غیرت بازیکنان قطعا با تمام توان در مرحله پلی‌آف به میدان خواهیم رفت و امیدوار به نتیجه گرفتن در این مرحله هستیم.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =