کد خبر 2292
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

لیگ برتر فوتبال| کار دشوار برای شاگردان قلعه‌نویی

لیگ برتر فوتبال| کار دشوار برای شاگردان قلعه‌نویی

با بررسی دو تیم صنعتی حاضر در کورس قهرمانی نیم فصل در می‌یابیم که دو تیم راه سخت و پرفراز و نشیبی را در همین چند هفته پیش‌رو خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، چهار تیم پرسپولیس،استقلال، گل‌گهر سیرجان و سپاهان مدعی اصلی این جام در نیم فصل خواهند بود. در این میان دو تیم صنعتی گل‌گهرسیرجان و سپاهان که جزو تیم‌های صنعتی کشور هستند در این مسیر شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد. سیرجانی‌ها به نسبت شرایط سخت‌تر و سنگین‌تری را نسبت به زردپوشان سپاهانی در پیش دارند.

کار دشوار شاگردان قلعه‌نویی

گل‌گهر سیرجان برای رسیدن به صدر جدول تا پایان نیم‌فصل نخست، کاری نسبتا دشوار دارد، به‌طوری‌که ابتدا باید در خانه مقابل تیم سخت‌کوش هوادار با هدایت ساکت الهامی قرار بگیرد و سپس در اراک به‌مصاف آلومینیوم برود که نمایش‌های خوبی در لیگ بیست‌ودوم داشته است و در مکان پنجم جدول بعد از سپاهان  قرار دارد. شاگردان قلعه‌نویی در سخت‌ترین مسابقه تا پایان نیم‌فصل نخست، در هفته چهاردهم باید برابر پرسپولیس در خانه صف‌آرایی کنند، که به نوعی  می‌توان این بازی را شش امتیازی خواند و آخرین مسابقه نیم‌فصل اول گل‌گهر هم باید در آبادان برابر قعرنشین لیگ یعنی صنعت‌نفت برگزار شود که شاید روی کاغذ کار سختی نداشته باشد اما قطعا بازی در آبادان و در مقابل نفتی‌ها برای هر تیمی سخن=ت خواهد بود.

مسیر آسان زردپوشان

سپاهان تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم قرار نیست با رقبای مدعی رودررو شود و شاگردان ژوزه مورایس باید به‌مصاف تیم‌های دوازدهم تا پانزدهم جدول رده‌بندی بروند. سپاهان در نخستین گام بعد از تعطیلات فیفادی، در انزلی میهمان تیم ملوان است که پیش از آغاز تعطیلات توانست خودش را از قعر جدول جدا کند و بردی روحیه‌بخش مقابل فولاد خوزستان به‌دست بیاورد و حالا در سن سیروس به انتظار سپاهان نشسته است تا بتواند با استفاده از شرایط میزبانی دومین غول کشی نیم فصل خود را انجام دهد.

نفت مسجدسلیمان، پیکان و مس کرمان دیگر رقبای سپاهان تا پایان نیم‌فصل نخست خواهند بود، آن‌هم درحالی‌که شاگردان مورایس اکنون با بیست امتیاز در فاصله چهارامتیازی تا صدر جدول هستند و عبور موفق از سد تیم‌های بحران‌زده و پایین‌ جدولی می‌تواند دوباره سپاهانی‌ها را به صدر جدول لیگ بیست‌ودوم برساند که به نظر نمی‌رسد این بازی‌ها برای سپاهان شرایط سختی را ایجاد کنند. تنها نکته‌ای که زردپوشان باید به آن توجه کنند نحوه آماده سازی این تیم‌ها در شرایط تعطیلاتی است که این تعطیلات می‌تواند برای تیم‌های بحران زده حکم نجات را داشته باشد.

انتهای پیام/الف.ک

کد خبر 2292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =