کد خبر 2360
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

جزئیات افتتاح رسمی واحد تولید آهن اسفنجی قاینات

جزئیات افتتاح رسمی واحد تولید آهن اسفنجی قاینات

محمدآقاجانلو، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران از افتتاح رسمی واحد تولید آهن اسفنجی قاینات در روز پنجشنبه؛ در سفر استانی رئیس جممهور به خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ محمدآقاجانلو، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران از افتتاح رسمی واحد تولید آهن اسفنجی قاینات در روز پنجشنبه؛ در سفر استانی رئیس جممهور به خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این واحد باظرفیت ۸۰۰ هزار تن تولید سالیانه آهن اسفنجی به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید و بر ظرفیت فولاد کشور افزوده خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با تبریک به مردم استان خراسان جنوبی و به‌خصوص شهرستان قاینات؛ خاطرنشان ساخت: با راه‌اندازی این واحد حدود ۴۰۰ نفر به‌طورمستقیم مشغول به کارشده‌اند و برای ۲ هزار نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده که این فرصت می‌تواند گام‌های بزرگ توسعه‌ای و اشتغال پایدار در این منطقه را تثبیت نماید.

آقاجانلو همچنین تاکید کرد: با راه‌اندازی این واحد فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی برای سرمایه‌گذاران ایجاد خواهد شد تا در صنایع جانبی و مرتبط با فولاد و زنجیره آن؛ سرمایه‌گذاری لازم را به عمل آورند.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران؛ این واحد را به‌عنوان اولین واحد صنعت سنگین در این استان برشمرد و افزود: ثمره سال‌ها تلاش متخصصین ایرانی به بار نشسته و علاوه بر تاثیر بسزایی که در زنجیره فولاد کشور دارد کام همه هموطنان را شیرین می کند و جا دارد از مقام عالی مسئولیت‌پذیر وزارت صمت ؛همکاران و متخصصین وزارت صمت، سازمان ایمیدرو؛ کارگران و کارشناسان مجتمع، شرکت ملی فولاد ایران، مقامات اجرائی قضائی، امنیتی و سیاسی استان خراسان جنوبی و شهرستان قاینات که طی این سال‌ها همکاری و یاری‌شان همراه ما بود قدردانی و تشکر می‌نمایم.

پایان پیام/ ف

کد خبر 2360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =