کد خبر 2384
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

گاز صنایع فولادی چهارمحال و بختیاری محدود شد/ سوخت مایع آماده‌ی توزیع

گاز صنایع فولادی چهارمحال و بختیاری محدود شد/ سوخت مایع آماده‌ی توزیع

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از محدودیت برای صنایع فولادی این استان خبرداد و گفت: کاهش مصرف گاز تا حدی است که آن واحد بتواند در بستر تولید باقی ماند و چنانچه واحدی به سوخت بیشتری نیاز داشته باشد سوخت مایع در اختیار شرکت قرار داده می‌شود.

به گزارش آهن‌نیوز، جهانبخش سلیمیان گفت: با توجه به تراز نبودن مصرف و تولید گاز در کشور، برای جلوگیری از قطع گاز در بخش خانگی، صنایع باید تا ۵۰ درصد مصرف گاز خود را کاهش دهند.

وی افزود: امسال مقرر شد صنایعی که نیاز به ۳۰ میلیون مترمکعب گاز دارند، مصرف خود را به ۵۰ درصد کاهش دهند که در این ارتباط درخصوص مصرف گاز صنایعی نظیر فولاد، پتروشیمی، سیمان و سایر صنایع محدودیت داریم.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش مصرف گاز تا حدی است که آن واحد صنعتی آسیب نبیند و بتواند در بستر تولید باقی ماند از همین رو چنانچه واحدی به مصرف بیشتری نیاز داشته باشد سوخت مایع در اختیار آن قرار داده می‌شود.

سلیمیان با بیان اینکه سوخت‌های جایگزین در استان تامین شده و چنانچه صنایع برای تولید نیاز به این سوخت داشته باشند در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود، افزود: سوخت مایع، نفت، نفت کوره و گازوئیل در استان تامین شده تا صنایع گاز کمتری بسوزانند.

انتهای پیام/

کد خبر 2384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =