کد خبر 2425
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

لیگ‌برتر فوتبال| گل‌گهر سایه به سایه با پرسپولیس

لیگ‌برتر فوتبال| گل‌گهر سایه به سایه با پرسپولیس

پرسپولیس با تساوی که در شهرآورد تهران بدست آورد توانست به صدرنشینی هرچند کوتاه سیرجانی‌ها در جدول لیگ برتر پایان دهد، اما این رقابت قطعا دیدنی‌تر از قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، تساوی دربی در روز گذشته معادلات را در صدر جدول بهم زد. گل‌گهری‌ها که به لطف یک بازی بیشتر و تفاضل گل به طور موقت در صدر جدول بودند بعد از این بازی در مکان دوم جای گرفتند و پرسپولیس باز هم به رتبه اول نقل مکان کرد و استقلال هم در سوم جدول قرار گرفت. به این تیم‌ها اضافه کنید سپاهان را که با تساوی در انزلی در مکان چهارم قرار دارد.

به نظر می‌رسد رقابت قهرمانی بین این چهار تیم تا انتهای فصل ادامه پیدا کند و این مربع قدرت روزهای پرهیجان بیشتری را در این فصل پیش روی خود داشته باشند. نکته جالب در این بین اینکه سه تیم اول تا سوم هرکدام صرفا با یک امتیاز از هم فاصله دارند و سپاهان هم به عنوان تیم چهارم از این تیم‌ها دو امتیاز با تیم سوم که استقلال باشد در امتیازها تفاوت دارد، که نشان می‌دهد هر لغزشی از هرکدام از تیم‌ها شرایط را برای دیگر تیم‌ها هموار می‌کند و همین به حساسیت‌های موجود در صدر جدول افزوده است.

به نظر می‌رسد اوج هیجان که می‌تواند تکلیف قهرمان را برای نیم فصل مشخص کند بازی دو هفته دیگر دو تیم گل‌گهر و پرسپولیس در سیرجان باشد. پرسپولیس که اولین دوئل را در مقابل استقلال با تساوی از زمین خارج شده حالا صدای نفس‌های گل‌گهر را بیخ گوش خود احساس می‌کند و قطعا باید برای این بازی هم تدابیر مناسبی را بیندیشد چراکه یاران قلعه‌نوعی در سیرجان به این راحتی‌ها بباز نیستند و حتما روی آن بازی هم حساب‌ ویژه‌ای باز کرده‌اند. شاگردان قلعه‌نوعی در این هفته با برد در مقابل تیم جوان هوادار نشان دادند که دست بردار صدر جدول نیستند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =