کد خبر 2505
۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

۴۱ درصد کاهش عرضه در معاملات محصولات فولادی بورس کالا

۴۱ درصد کاهش عرضه در معاملات محصولات فولادی بورس کالا

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران، صبح امروز ۷ دی ماه ۱۴۰۱ در تالار صنعتی بورس کالا ۲۰۱ هزار و ۲۴۶ تن محصول فولادی عرضه شد که در پایان معاملات امروز از این حجم از محصول ۱۱۷ هزار ۶۴۲ تن با حجم تقاضای ۲۳۹ هزار و ۴۸۱ تن مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران، صبح امروز ۷ دی ماه ۱۴۰۱ در تالار صنعتی بورس کالا ۲۰۱ هزار و ۲۴۶ تن محصول فولادی شامل انواع تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی و ورق گالونیزه عرضه شد که در پایان معاملات امروز از این حجم از محصول ۱۱۷ هزار ۶۴۲ تن با حجم تقاضای ۲۳۹ هزار و ۴۸۱ تن مورد معامله قرار گرفت. 

در این میان، از ۱۷۱ هزار و ۷۷۸ تن میلگرد عرضه شده، ۸۶ هزار و ۸۷۴ تن یعنی و با حدود ۴۹ درصد کاهش نسبت به حجم عرضه اولیه و با میانگین قیمتی ۱۷۶ هزار و ۸۸۷ ریال عرضه شد.

همچنین در معاملات امروز از ۱۷ هزار و ۷۰۰ تن ورق گالوانیزه G عرضه شده در صبح ۱۶ هزار تن با حجم تقاضای ۲۶ هزار و ۳۰۰ تن و با میانگین قیمتی ۲۹۰ هزار و ۲۷۳ مورد معامله قرار گرفت.

سهم بعدی سبد محصولات فولادی عرضه شده امروز مربوط به انواع تیرآهن با حجم عرضه ۱۳۵ هزار و ۶۸ تن بود که در پایان معاملات با ۱۳ هزار و ۵۶۸ تن عرضه و حجم تقاضای ۵۲ هزار و ۸۴۳ تن و با میانگین قیمتی ۱۷۶ هزار و ۸۸۷ ریال مواجه شد.

 در این میان ناودانی و نبشی با حجم عرضه به ترتیب ۷۵۰ تن و  ۴۵۰ تن و با قیمت پایه ۱۸۲ هزار و ۸۷۴ ریال و ۱۷۹ هزار و ۲ ریال به طور کامل فروش رفتند.

جزئیات عرضه امروز را در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید:

۴۱ درصد کاهش عرضه در معاملات محصولات فولادی بورس کالا

کد خبر 2505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =