کد خبر 2647
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

دلایل تغییرات سود فخوز در شش ماهه نخست

دلایل تغییرات سود فخوز در شش ماهه نخست

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان به تغییرات بیش از ۳۰ درصد در سود عملیاتی شرکت در صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ اشاره کرد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان به تغییرات بیش از ۳۰ درصد در سود عملیاتی شرکت در صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ اشاره کرد.

ابراهیمی اظهار داشت: بر خلاف ۳ ماهه ابتدا سال جاری، نرخ فروش محصولات فولادی در بازارهای داخلی و صادراتی متاثر از عرضه و تقاضا، کاهشی بوده است.

وی ادامه داد: به طور متوسط نرخ فروش شمش فولاد در ماه شهریور به پایین‌ترین سطح قیمتی در سنوات اخیر رسیده است.

وی گفت: از دلایل تغییر در سود عملیاتی، افزایش ۱۸ درصدی در درآمد فروش محصولات بوده است که این امر ناشی از افزایش ۹ درصدی مقدار فروش شمش و افزایش ۵ درصدی در نرخ فروش فولاد بوده است.

ابراهیمی افزود: افزایش ۵۴ درصدی بهای تمام شده محصولات فروش رفته که نشات گرفته از افزایش ۹ درصدی مقدار فروش است نیز از دیگر دلایل این تغییر است.

وی خاطر نشان ساخت: افزایش ۴۱ درصدی در قیمت تمام شده شمش فروش است که افزایش قیمت حامل‌های انرژی، حقوق و دستمزد، مواد اولیه و سطح عمومی سایر اقلام بهای تمام شده شمش تولیدی، این افزایش را رقم زده است.

انتهای پیام/

کد خبر 2647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =