کد خبر 268
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

آشفتگی لیگ‌برتری‌ها به فصل بیست و دوم رسید

آشفتگی لیگ‌برتری‌ها به فصل بیست و دوم رسید

فوتبال ایران در حالی به پیشواز فصل بیست و دومِ لیگ حرفه‌ای‌ می‌رود که بسیاری از تیم‌های منتخب دچار آشفتگی هستند.

به گزارش پایگاه‌خبری آهن‌نیوز، حدود 40 روز تا آغاز مسابقات فصل بیست و دوم لیگ برتر زمان باقی مانده است. تمرینات برخی از تیم‌ها آغاز شده و برای برخی تیم‌های دیگر نیز در شرف آغاز است. این در حالی است که وضعیت بسیاری از باشگاه‌ها از لحاظ زیرساختی خوب نیست. بسیاری از تیم‌ها در شهرهای‌ خود محل مناسبی برای برگزاری اردو ندارند و عموماً به تهران سفر می‌کنند. مشکل دیگری که همیشه فوتبال ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کند، عدم وجود ورزشگاه مناسب برای میزبانی از مسابقات تیم‌هاست. ورزشگاه اختصاصی که در لیگ ایران به شکل نادر برای باشگاه‌ها وجود دارد ولی با این حال مشکل بی‌ جا و مکان بودن تیم‌های لیگ برتری در شهرهای خودشان همیشه وجود داشته است.

فصل گذشته، تیم‌های شهر خودرو، نساجی، فجر، مس رفسنجان، هوادار، نفت مسجدسلیمان و پیکان برای برگزاری مسابقات خود به طور مقطعی یا دائمی دچار مشکلات اساسی بودند و در فصل دوم نیز ادامه دارد.

همچنین خیلی از ورزشگاه‌ها با مشکلاتی نظیر کنترل بلیت و گیت‌های الکترونیکی، دوربین‌های مدار بسته و غیره روبه‌رو هستند و همین مسئله باعث شده تا 5 تیم لیگ برتری نتوانند لیگ را در خانه‌ یا ورزشگاه‌های‌شان آغاز کنند و باید به دنبال ورزشگاهی جدید باشند. این شرایط برای برخی تیم‌ها متفاوت است بنابراین صنعت نفت آبادان، نساجی، مس کرمان و ملوان در صورت آماده نشدن ورزشگاه‌های‌شان در شهرهای خودشان گزینه دومی ندارند و باید به شهری دیگر نقل مکان کنند.

در سال گذشته خیلی از تیم‌ها تا یکی دو روز قبل از بازی نمی‌دانستند مسابقه‌شان قرار است در کدام ورزشگاه و حتی در کدام شهر برگزار شود. این همان بلایی است که در لیگ بیست‌ودوم ممکن است به جان لیگ برتر بیفتد و حتی منجر به لغو یا تعویق برخی از مسابقات شود. بهتر است در این شرایط، تصمیمی محکم و قاطع از سوی مسئولان برگزاری مسابقات گرفته شود و ورزشگاه‌هایی جایگزین به طور ثابت برای تیم‌هایی که در ورزشگاه خانگی‌شان شرایط میزبانی ندارند، مشخص شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =