کد خبر 2743
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

در شرایط کمبود گاز؛

رکورد تولید کلاف خام در فولاد مبارکه شکسته شد

رکورد تولید کلاف خام در فولاد مبارکه شکسته شد

کارگران و مهندسان ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با تولید ۵۹۴۸ تن کلاف خام موفق شدند رکورد تولید روزانه تاریخ این شرکت را بشکنند؛ این در حالی است که کشور در شرایط بحران گازی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در روزهایی که به نظر می‌رسد کمبود گاز صنایع کشور به‌ویژه صنایع فولادی را با چالش‌های بزرگی رو به رو کرده است، از شرکت فولاد مبارکه خبر رکوردشکنی مخابره می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی این شرکت، کارگران و مهندسان ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با تولید ۵۹۴۸ تن کلاف خام موفق شدند رکورد تولید روزانه تاریخ این شرکت را بشکنند.

در توضیح این رکورد شکنی که در تاریخ ۲۵ دی ماه به ثبت رسیده است، آمده که تلاشگران صنعت فولاد در فولاد مبارکه توانسته‌اند رکورد قبلی تولید کلاف خام را که در تاریخ ۲۴ مردادماه سال ۱۳۹۰ به‌ میزان ۵۹۲۷ تن محقق شده بود، ارتقا دهند.

این رکوردشکنی پس از ۱۱ سال و در روزهای تولد ۳۳ سالگی این شرکت مطمئنا برای شرکا و سهام‌داران فولاد مبارکه خبر شیرینی است اما طعم آن برای مردمی که سرما به سر می‌برند، شاید چندان شیرین نباشد و ثبت این رکورد سوالات بسیاری را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند.

پایان پیام/ ف

کد خبر 2743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =