کد خبر 2748
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

آهن اسفنجی با تقاضای ۲ برابری مَچ شد

آهن اسفنجی با تقاضای ۲ برابری مَچ شد

امروز قرار بود بعد از چند هفته وقفه آهن اسفنجی با حجم عرضه ۴۲ هزار تن عرضه شود که در پایان معاملات این حجم عرضه با میزان تقاضای تقریبا دو برابریِ ۸۲ هزار و ۳۰۰ تنی و با همان قیمت‌های پایه ارائه شده در اطلاعیه به طور کامل معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا در بخش محصولات فولادی، امروز قرار بود بعد از چند هفته وقفه آهن اسفنجی با حجم عرضه ۴۲ هزار تن در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود که در پایان معاملات این حجم عرضه با میزان تقاضای تقریبا دو برابریِ ۸۲ هزار و ۳۰۰ تنی و با همان قیمت‌های پایه ارائه شده در اطلاعیه به طور کامل معامله شد.

در معاملات امروز محصول آهن اسفنجی با حجم ۳۲ هزار تن و با حجم تقاضای ۶۷ هزار ۸۰۰ تنی و قیمت پایه ۸۸ هزار و ۹۹۰ ریال توسط مجتمع‌های پارس فولاد سبزوار، احیا استیل فولاد بافت، توسعه آهن و فولاد گل گهر، صنعت فولاد شادگان، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و فولاد غدیر نی ریز عرضه و به طور کامل معامله شد. در این میان آهن اسفنجی غدیر را با حدود ۳۶ درصد رقابت ۱۳۲۰۰ تمام شده به فروش رسید.

همچنین ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت با قیمت پایه ۹۵ هزار و ۲۱۹ ریال که توسط صبا فولاد خلیج فارس عرضه شده بود با میزان تقاضای ۱۴ هزار و پانصد تنی به طور کامل مچ شد.

گفتنی است در معاملات امروز اعمال محدودیت حجمی برای هر کد بورسی در خریدهای امروز آهن اسفنجی صورت گرفت.

تصاویر زیر جزئیات اطلاعیه عرضه و پایان معاملات امروز را نشان می‌دهد.

آهن اسفنجی با تقاضای ۲ برابری مَچ شد

آهن اسفنجی با تقاضای ۲ برابری مَچ شد

پایان پیام/ ف

کد خبر 2748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =