کد خبر 2763
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

ورق رنگی و تختال C، تنها محصولات تابلو معاملات امروز

ورق رنگی و تختال C، تنها محصولات تابلو معاملات امروز

طبق اطلاعیه عرضه امروز صبح بورس کالای ایران در پایان معاملات امروز فقط معاملات ورق رنگی که توسط فولاد مبارکه اصفهان عرضه شده بود روی تابلو ماند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه امروز صبح بورس کالای ایران قرار بود ۱۸۰ هزار و ۱۶۰ تن محصول فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق رنگی، ورق سرد B، ورق قلع اندود، ورق گالوانیزه G و ورق گرم B در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالای ایران عرضه شود اما در پایان معاملات امروز فقط 78 هزار و 500 تن شامل معاملات ورق رنگی که توسط فولاد مبارکه اصفهان عرضه شده بود و تختال C در تالار حراج باز روی تابلو ماند.

محصول ورق رنگی با حجم عرضه ۶ هزار ۵۰۰ تن مقدار ۸ هزار و ۴۵۰ تن تقاضا داشت که با قیمت پایه ۳۷۳ هزار و ۸۷۹ ریال معامله شد. این محصول نسبت به آخرین عرضه کاهش مقدار عرضه داشته و در قیمت پایه نیز ۷.۶ درصد افزایش قیمت داشت.

محصول تختال C هم که توسط سه شرکت فولاد خوزستان، فولاد جهان آرا اروند و فولاد هرمزگان جنوب به مقدار ۷۸ هزار و ۵۰۰ تن عرضه شد و با تقاضای ۱۶۳ هزار و ۲۵۰ تنی روبه رو شده و با میانگین قیمت پایه ۱۵۶ هزار ریال به طور کامل در تالار حراج باز مچ شد. 

گفتنی است این محصول نسبت به آخرین عرضه در هفته گذشته عرضه تقریبا دو برابری داشته و ۱.۸ درصد نیز افزایش قیمت داشت. 

همچنین در تالار صادراتی کیش نیز ۱۰ هزار تن شمش بلوم که توسط مجتمع جهان فولاد سیرجان عرضه شده و با ۳۵ هزار تن تقاضا به قیمت ۱۶۵ هزار ریال معامله شد.

در تصاویر زیر جزئیات اطلاعیه و نوسان قیمت و حجم عرضه و نتیجه پایان معاملات را مشاهده می‌فرمایید.

ورق رنگی و تختال C، تنها محصولات تابلو معاملات امروز

ورق رنگی و تختال C، تنها محصولات تابلو معاملات امروز

پایان پیام/ ف

کد خبر 2763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =