کد خبر 2791
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

لیگ برتر فوتبال| جنگ داخلی در مس کرمان

لیگ برتر فوتبال| جنگ داخلی در مس کرمان

نارنجی‌پوشان بعد از بازگشت به لیگ برتر اکنون دچار بحران خودساخته بزرگی شده‌اند. نتایج نه چندان مطلوب در لیگ برتر باعث شده فشار زیادی روی این تیم وارد شود و فرزاد حسین خانی با اشاره به مشکلات داخلی حال حاضر در این تیم این مشکلات را به جنگ داخلی در این تیم تشبیه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بعد از نتایج نه چندان مطلوب در ابتدای فصل، اکنون مس کرمان با فرزاد حسین‌خانی بار دیگر در مسیر کسب نتیجه قرار گرفته و این هفته نیز با برتری برابر نفت مسجدسلیمان از منطقه سقوط فاصله گرفت.
با این حال، نشست خبری بعد از بازی با حواشی بزرگی مواجه بود و سرمربی این تیم از بحران بزرگی خبر داد که مانع از دستیابی به اهداف باشگاه شده است. پیش از این نشست سعید قرایی مدیر رسانه مس کرمان با اشاره به وضعیت جسمی سرمربی این تیم که در رختکن دچار کاهش فشار شده بود، تریبون را در اختیار فرزاد حسین‌خانی قرار داد و سرمربی نارنجی‌پوشان نیز با اشاره به اینکه باید از برد تیمش خوشحال باشد، گفت که شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که او از وضعیت آینده نگرانی بزرگی داشته باشد.

حسین‌خانی که رفته رفته تن صدایش بلند می‌شد، با اشاره به مشکلات داخلی در این تیم و عدم همراهی‌ها و کارشکنی‌ها از آن به عنوان "جنگ داخلی" یاد کرد و مدعی شد با توجه به علاقه‌ای که به این تیم دارد، اگر قرار به قربانی کردن مس کرمان است، همین امروز تصمیم به برکناری او بگیرند، اما بگذارند هواداران با این تیم خوشحال بمانند.

سرمربی مس کرمان از اینکه مدیران باشگاه نتوانسته‌اند پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را که بابت مبلغ ناچیزی بسته شده، باز کنند و اقدامات لازم برای جذب نفرات مدنظرش را صورت دهند، گلایه کرده. در بخش بعدی او مدعی شد از ابتدای فصل لیست هشت‌نفره بازیکنان مدنظر را به باشگاه اعلام کرده و این اقدام را در نیم فصل نیز صورت داده، اما باشگاه در انجام آن کوتاهی داشته که این موضوع را نوعی کارشکنی و اقدام علیه خودش معرفی کرد.

حسین‌خانی که برای تقویت کادرفنی تیمش چندی پیش یک مربی اسپانیایی را به باشگاه معرفی کرده بود که در بازی با نفت مسجدسلیمان نتوانست از وی سود ببرد و این موضوع دیگر مسئله‌ای بود که اعتراض تند او را در پی داشت. هافبک اسبق مس کرمان در این نشست خبری بابت اینکه اخبار داخلی باشگاه و جلسات او با مدیران تیم نیز به بیرون درز پیدا می‌کند انتقادات تندی داشت و مدعی شد اقداماتی داشته که باعث شده تا بعد از سال‌ها دست منفعت‌طلبان از تیم دور شود و آنها بار دیگر به لیگ برتر بازگردند، اما اکنون مانع بزرگی بر سر اهداف مس کرمان شکل داده‌اند.

نکته جالب نشست خبری فرزاد حسین‌خانی این بود که وی برای اثبات ایجاد موانع علیه خودش، از شرایط نفت مسجدسلیمان و پنجره نقل و انتقالاتی حریف یاد کرد که با تمام مشکلات مالی و... برطرف شده. اما این باشگاه برای پرداخت بدهی اقدامی صورت نداده تا وی بتواند از نفرات تازه به خدمت گرفته‌اش در نیم فصل دوم سود ببرد.

باید دید در ادامه واکنش مدیران مس کرمان به این انتقادات و گلایه‌ها به چه شکل خواهد بود و آیا مس کرمان قادر خواهد بود با حل این مشکلات و اختلاف نظر، هواداران خود را راضی نگه داشته و سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفظ کند یا خیر.

انتهای پیام/الف.ک

کد خبر 2791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =