کد خبر 281
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

1200 نفر چشم‌انتظار بازگشایی کارخانه فولاد ازنا

1200 نفر چشم‌انتظار بازگشایی کارخانه فولاد ازنا

عدم تعیین تکلیف مالکیت کارخانه فولاد ازنا در استان لرستان سبب شده است تا وعده‌های مسئولان برای بازگشت این کارخانه به مدار فعالیت محقق نشود.

به گزارش آهن‌نیوز، "محمدرضا فاتحی" فرماندار ازنا با حضور در جمع خبرنگاران بر اهمیت فعالیت صنایع فولادی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: راه‌اندازی پروژه فولاد ازنا برای مدیریت شهرستان مهم است و اعتقاد داریم دستگاه محترم قضا با همت خوبی که دارند باید هر چه زودتر این واحد را تعیین تکلیف کنند تا این صنعت به چرخه تولید وارد شود.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی کارخانه برای یک هزار و ۲۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد می‌شود، بنابراین انتظار ما این است که این واحد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

گفتنی است آبان ماه سال گذشته "حسین گودرزی" نماینده مردم دورود و ازنا از توابع استان لرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام اینکه ظرف مدت 10روز فعالیت این کارخانه از سر گرفته خواهد شد، افزود: اهلیت خریدار جدید از سوی بانک و دستگاه‌های دیگر تأیید شده است.

با این حال اظهارات فرماندار ازنا با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هم‌خوانی ندارد و عدم تعیین تکلیف نهایی مالکیت این مجموعه باز هم آغاز فعالیت کارخانه فولاد ازنا را به تأخیر انداخته است.

انتهای پیام/

کد خبر 281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =