کد خبر 2815
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

کاهش ۷۲ درصدی عرضه ورق در بورس کالا

کاهش ۷۲ درصدی عرضه ورق در بورس کالا

امروز ۴ بهمن ۱۴۰۱ طبق اطلاعیه بورس کالای ایران در تالار صنعتی قرار بود ۲۶ هزار ۸۰۰ تن محصول فولادی شامل انواع ورق عرضه شود اما در پایان معاملات امروز تنها ۷ هزار و ۶۰۰ تن ورق گرم B و ورق سرد B روی تابلوی معاملات ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۴ بهمن ۱۴۰۱ طبق اطلاعیه بورس کالای ایران در تالار صنعتی قرار بود ۲۶ هزار ۸۰۰ تن محصول فولادی شامل انواع ورق از جمله ورق رنگی، ورق سرد B، ورق قلع اندود، ورق گالوانیزه G و ورق گرم B عرضه شود. اما در پایان معاملات امروز تنها تنها ۷ هزار و ۶۰۰ تن ورق گرم B و ورق سرد B روی تابلوی معاملات ماند، یعنی کاهش ۷۲ درصدی در میزان عرضه صورت گرفت.

در این میان ورق گرم B به مقدار ۵ هزار ۶۰۰ تن توسط مجتمع فولاد گیلان عرضه شد که نسبت به عرضه صبح ۱۸۰ درصد افزایش در عرضه داشت و با تقاضای بالای ۹ هزار و ۶۰۰ تنی مواجه شد و با همان قیمت پایه ۱۷۷ هزار و ۸۲۰ ریال معامله شد.

ورق سرد نیز در اطلاعیه صبح ۴ هزار تن قرار بود عرضه شود که با ۵۰ درصد کاهش در مقدار عرضه با ۳ هزار تن تقاضا مواجه شده و به همان قیمت پایه به فروش رفت. گفتنی است عرضه امروز این محصول توسط دو شرکت صنایع هفت الماس و فولاد غرب آسیا بود که عرضه فولاد غرب آسیا از تابلوی معاملات حذف شد.

همچنین امروز در تالار صادراتی کیش ۲۵ هزار تن شمش بلوم عرضه شد که ۳۵ هزار تن تقاضا داشت و ۱۰ هزار تن توسط فولاد سیرجان ایرانیان با قیمت ۱۸۵ هزار ریال و ۱۵ هزار تن مجتمع جهان فولاد سیرجان با قیمت ۱۸۰هزار ریال عرضه شده و به فروش رفت.

اما مابقی ورق‌ها به دلیل نبود تقاضا از تابلوی معاملات حذف شدند که جزئیات اطلاعیه عرضه و پایان معاملات را در شکل‌های زیر مشاهده می‌فرمایید.

کاهش ۷۲ درصدی عرضه ورق در بورس کالا

کاهش ۷۲ درصدی عرضه ورق در بورس کالا

پایان پیام/ ف

کد خبر 2815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =