کد خبر 2857
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

ششمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران آغاز به کار کرد

ششمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران آغاز به کار کرد

ششمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (اجلاس سران) هشتم بهمن‌ماه در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در این همایش یک‌روزه که در آن صدها تن از فعالان، صاحب‌نظران و متخصصان حوزه معدن حضور دارند، پنج محور اصلی در حوزه معدن و معدنکاری در ایران در قالب سخنرانی، مقاله، میزگرد، پنل‌های تخصصی و ویژه‌نامه ارائه می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته علمی ششمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران بررسی زیرساخت‌ها، عارضه‌یابی نظام حکمران، قوانین و بخشنامه‌ها، محیط‌زیست، معدن سبز و محور توسعه تکنولوژی و تولید رقابت‌پذیر و افزایش بهره‌وری پنج محور اصلی مورد بررسی در این همایش است.

طبق این گزارش، ششمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (اجلاس سران) امروز هشتم بهمن برگزار شد.

این نشست بزرگترین تجمع معدنکاران و صنایع معدنی است که فرصت خوبی برای هم‌اندیشی بین همه حلقه‌های زنجیره فولاد و فعالیت‌های مربوط به حوزه کسب و کار سنگ آهن است.

گفتنی است، ششمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران بررسی زیرساخت‌ها، عارضه‌یابی نظام حکمران، قوانین و بخشنامه‌ها، Mining ۴.۰، محیط زیست، معدن سبز و محور توسعه تکنولوژی و تولید رقابت‌پذیر و افزایش بهره‌وری پنج محور اصلی مورد بررسی در این همایش است.

انتهای پیام/

کد خبر 2857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =