کد خبر 2988
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

اجرای ۶ پروژه زیست محیطی در شرکت فولاد خوزستان

اجرای ۶ پروژه زیست محیطی در شرکت فولاد خوزستان

قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان امروز در اهواز، از افتتاح ۳۳ پروژه توسعه ای در این شرکت خبر داده و با اشاره به اینکه تعداد شش پروژه‌ درخصوص مسائل زیست محیطی است، بیان کرد: با راه‌اندازی غبارگیرها در قسمت‌های مختلف شرکت و سیستم‌های مه‌پاش تلاش داریم آلایندگی هوا توسط شرکت را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز، به نقل از فارس،محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان اینکه این پروژه‌ها جهت پایداری تولید است، افزود : هدف از راه‌اندازی این پروژه‌ها بهبود تولید، نوسازی تجهیزات و حفاظت از محیط زیست است.

نیکوکار عنوان کرد: بیش ۱۹۸۵ میلیارد تومان جهت طرح‌های توسعه‌ای سرمایه گذاری شده که رقمی کم‌نظیر به شمار می‌رود و ۱۳۰ تا ۱۴۰ نفر در این پروژه‌ها مستقیما جذب می‌شوند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور بهره برداری و توسعه گفت: پروژه‌هایی جهت کاهش بار از شبکه برق اهواز آماده شده که از جمله پست برق ۴۰۰ کیلو وات است امیدواریم بتواند به پایداری برق اهواز کمک کند.

نیکوکار با اشاره به اینکه تعداد شش پروژه‌ درخصوص مسائل زیست محیطی است، بیان کرد: با راه‌اندازی غبارگیرها در قسمت‌های مختلف شرکت و سیستم‌های مه‌پاش تلاش داریم آلایندگی هوا توسط شرکت را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های جدید شرکت اختلال در تولید و توقفات را کاهش می‌دهد، گفت: سرعت انجام پروژه ها برای ما هم مهم بود و تلاش شد طبق برنامه ریزی انجام شود.

قائم مقام شرکت فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد واحد تولید آهن اسفنجی زمزم در سال آینده تکمیل شود که با ظرفیت یک میلیون ۷۵۰ هزار تن به تامین‌ مواد اولیه فولادسازی کمک شایانی می‌کند؛ همچنین طبق برنامه ریزی‌ها واحد تولید اسلب تا دوسال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 2988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =