کد خبر 3036
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن

قیمت قوطی و پروفیل در بازار بدون تغییر ماند

قیمت قوطی و پروفیل در بازار بدون تغییر ماند

طبق بررسی‌های به عمل آمده از کف بازار آهن امروز قیمت قوطی و پروفیل، بین قیمت‌های ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۳ هزار ۵۰۰ تومان برای ضخامت ۲ و ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان برای ضخامت ۲/۵ خرید و فروش شد که نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است. 

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق بررسی‌های به عمل آمده از کف بازار آهن امروز قیمت قوطی و پروفیل، بین قیمت‌های ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۳ هزار ۵۰۰ تومان برای ضخامت ۲ و ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان برای ضخامت ۲/۵ خرید و فروش شد که نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است. 

گفتنی است پایه قیمتی این محصولات توسط دو شرکت‌ فولاد مبارکه و ورق اهواز تعیین و عرضه می‌شود.

همچنین قیمت پروفیل Z، بارگیری شده از کارخانه اصفهان برای ضخامت ۲/۵ و ۳  با پانچ ۳۱ هزار تومان اعلام شد که این محصول نیز تغییری نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته نداشته است.

در بخش ورق سیاه نیز قیمت کف بازار برای شیت‌های ۲ در ۶ متر بارگیری شده از انبار اهواز و تولیدی شرکت فولاد اکسین بین ۲۹ هزار و ۴۰۰ تا ۳۴ هزار ۷۰۰ تومان تغییر داشته که این نوسان افزایشی بین ۲۰۰ الی هزار و ۶۰۰ تومان نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته بوده است اما ورق سیاه فولاد مبارکه بین ۳۲ هزار ۲۰۰ تا ۳۲ هزار ۴۰۰ معامله شده و تغییری نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته نداشته است.

پایان پیام/ ف

کد خبر 3036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =