کد خبر 3407
۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

۹ هزار تومان افزایش قیمت ورق سرد B

۹ هزار تومان افزایش قیمت ورق سرد B

طبق اطلاعیه عرضه امروز ۷ اسفند ۱۴۰۱، قرار بود ۱۲ هزار تن محصول شامل ۲ هزار تن ورق سرد B و ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شود که در انتهای معاملات هر دو محصول با تقاضای بالا به میزان ۳۵ هزار و ۶۵۰ تن به طور کامل مچ شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه امروز ۷ اسفند ۱۴۰۱، قرار بود فقط دو محصول فولادی به مقدار ۱۲ هزار تن شامل ۲ هزار تن ورق سرد B و ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شود که در انتهای معاملات هر دو محصول با تقاضای بالا به میزان ۳۵ هزار و ۶۵۰ تن به طور کامل مچ شد.

گفتنی است عرضه آهن اسفنجی بریکت که در هفته‌های اخیر محدود شده بود امروز توسط صبا فولاد خلیج فارس برای تاریخ تحویل ۲۰ اسفند و به صورت قرارداد سلف عرضه شد. میزان تقاضا برای این محصول بیش از سه برابر به میزان ۳۲ هزار تن بود و قیمت پایه این محصول ۱۵۶ هزار و ۲۰۹ ریال بود و در نهایت با قیمت میانگین ۱۷۵ هزار و ۷۸۸ ریال مورد معامله قرار گرفت که ۱۲/۵ درصد افزایش نسبت به قیمت پایه داشت.

همچنین ۲ هزار تن ورق سرد B توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۷ خرداد ۱۴۰۲ به صورت قرارداد سلف به مبلغ پایه ۳۰۹ هزار و ۹۹۲ ریال عرضه شد که با تقاضای ۳ هزار ۶۵۰ تنی روبه رو شد، در نهایت این محصول حدود ۳۰% افزایش قیمت داشت و با نرخ ۴۰۱ هزار و ۶۰۹ ریال معامله شد، یعنی اینکه افزایش قیمت نسبت به پایه حدود ۹۰۰۰ تومان می‌باشد.

پایان پیام/ ف

کد خبر 3407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =