کد خبر 3877
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

رشد ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در ۲۰ فرودین

رشد ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در ۲۰ فرودین

با شروع معاملات امروز شاخص کل بورس با افزایش ۳.۰۴ درصدی همراه شد و خود را به محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی رساند و در نهایت در با رشد ۱۰هزار و ۲۵۸ واحد در نقطه ۲ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۶۴۳ واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بورس تهران شروع بسیار قدرتمندی را از خود در دیروز ۱۹ فرودین در اولین روز هفته به نمایش گذاشت و در حالی که شاید برخی انتظار داشتند به دلیل حواشی صنعت خودرو، بازار سهام با توقف کوتاهی مواجه شود، نقشه‌ای یکدست سبز رنگ را به نمایش گذاشت.

با شروع معاملات امروز نیز شاخص کل بورس با افزایش ۳.۰۴ درصدی همراه شد و خود را به محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی رساند و در نهایت در با رشد ۱۰هزار و ۲۵۸ واحد در نقطه دو میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحد ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۱۱۳۵۲ واحدی، عدد ۶۸۷ هزار و ۸۹۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص سهام آزاد شناور نیز ۸۸۲۰ واحد افزایش را رقم زد و به سطح ۲ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۸۳ واحد رسید. 

همچنین شاخص فلزات اساسی با کاهش یک هزار و ۱۰۰ واحدی، رقم یک میلیون و ۶۶۵ هزار و ۷۹۰ واحد را نشان داد.

ارزش معاملات خرد سهام در بازار امروز رشد قابل توجهی داشت و عدد ۱۱ هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان را به ثبت رساند که از بهمن ماه سال ۹۹ تکرار نشده بود.

نمادهای ومعادن و اخابر به ترتیب با ۱۰۰ و ۹۵ میلیارد تومان بیشترین ورود پول‌های حقیقی را به خود اختصاص دادند. این در حالی است که نماد اخابر از جزییات برگزاری مزایده املاک خود در سامانه کدال خبر داده است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =