کد خبر 3880
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش قیمت شمش در عرضه‌های امروز

کاهش قیمت شمش در عرضه‌های امروز

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۱ فرودین ۱۴۰۲ قرار است ۴۶۷ هزار و ۳۳۰ تن محصول فولادی شامل تختال C و SM، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق رنگی، ورق گالوانیزه G و ورق سرد خودرو و لوازم خانگی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۱ فرودین ۱۴۰۲ قرار است ۴۶۷ هزار و ۳۳۰ تن محصول فولادی شامل تختال C و SM، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق رنگی، ورق گالوانیزه G و ورق سرد خودرو و لوازم خانگی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود.

در عرضه‌های امروز شمش بلوم با حجم بالا به مقدار ۱۹۹ هزار و ۸۳۰ تن و با قیمت میانگین موزون با کنار گذاشتن فرمول قیمتی ۱۷۸ هزار و ۷۷۲ تومان به ازای هر کیلو اعلام شده است. این قیمت نسبت به عرضه هفته پیش ۳ درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد بازارساز در تلاش است تا همزمان با کاهش شدید قیمت آهن اسفنجی، قیمت شمش فولادی نیز کاهش یابد.

همچنین در عرضه‌های امروز حجم سنگین تختال شامل ۱۰۰ هزار تن تختال C و ۱۰۰ هزار تن تختال SM با قیمت میانگین موزون ۱۹۹ هزار ریال عرضه شده است. جزئیات عرضه این محصول در جدول زیر مشخص است.

کاهش قیمت شمش در عرضه‌های امروز

در میان عرضه‌های امروز انواع عرضه ورق‌های فولادی موجود است که ورق سرد خودرو و لوازم خانگی فولاد مبارکه نیز دیده می‌شود. گفتنی است معاملات ورق سرد خودرو و لوازم خانگی فولاد مبارکه در معاملات روز ۱۹ فروردین به دلیل قیمت غیرمتعارف باطل شده بود. جزئیات عرضه این محصولات در جدول زیر ارائه شده است.

کاهش قیمت شمش در عرضه‌های امروز

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات را به همراه حجم، قیمت پایه و درصد نوسان عرضه و قیمت نسبت به عرضه هفته قبل را نشان می‌دهد.

کاهش قیمت شمش در عرضه‌های امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =