کد خبر 3881
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

اعلام آمادگی سامانه دریافت شکایات معدن و صنایع معدنیِ ایمیدور

اعلام آمادگی سامانه دریافت شکایات معدن و صنایع معدنیِ ایمیدور

مدیرکل دفتر مرکزی حراست ایمیدرو اعلام کرد: همه فعالان عرصه معدن و صنایع معدنی و مردم، می‌توانند با مراجعه به «سامانه گزارشگران فساد و شکایات» اقدام به بارگزاری موضوعات، تخلفات و غیره خود کنند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از ایمیدرو، محمدعلی صوفی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست ایمیدرو با اشاره به راه‌اندازی «سامانه گزارشگران فساد و شکایات»، گفت: پس از گذشت پنج ماه از راه‌اندازی سامانه گزارشگران فساد و شکایات، تاکنون ۵۴ فقره گزارش در سامانه فوق به ثبت رسید که ۱۵ گزارش به دلیل عدم ارسال و بارگزاری مستندات توسط گزارش دهنده، عودت داده شد.

صوفی تصریح‌کرد: ۲۵ گزارش توسط کارشناسان دفتر مرکزی حراست ایمیدرو بررسی و نتیجه نهایی در همان سامانه به منظور مشاهده گزارش دهنده به ثبت رسید. همچنین هشت گزارش نیز به صورت تکراری در سامانه اعلام شد. در حال حاضر نیز ۶ گزارش در حال بررسی توسط کارشناسان مربوطه است.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست ایمیدرو خاطرنشان‌کرد: همه تلاش و همت همکاران دفتر مرکزی حراست ایمیدرو این است که پیگیری‌ها و پاسخگویی به گزارش‌های واصله در بازه زمانی کوتاه انجام گیرد و در این راستا همه پاسخ‌ها در مدت حداکثر هفت روز انجام شده است.

وی اظهار داشت: همه فعالان عرصه معدن و صنایع معدنی و مردم، می‌توانند با مراجعه به «سامانه گزارشگران فساد و شکایات» اقدام به بارگزاری موضوعات، تخلفات و غیره خود کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، با فساد مقابله و با متخلفیان برخورد لازم انجام شود.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =