کد خبر 3884
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

قیمت طلا و ارز روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۲/ نوسان دلار در کانال ۵۰ هزار تومان

قیمت طلا و ارز روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۲/ نوسان دلار در کانال ۵۰ هزار تومان

قیمت دلار در بازار امروز، ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰، ۴۹ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام شده است. روز جاری نرخ دلار در بازار رسمی با نرخ ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان آغاز شد این در حالی است که قیمت سکه نسبت به دیروز تغییری نداشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز، ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰، ۴۹ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام شده است. روز جاری نرخ دلار در بازار رسمی با نرخ ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان آغاز شد و طی معاملات امروز، ۵۰ هزار و ۸۶۰ تومان، بیشترین مقدار و ۴۹ هزار و ۹۸۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

در بازار روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، به‌طوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۲.۹۸ درصدی به ۲ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان رسید.

در حال حاضر نیز در بازار امروز قیمت هر سکه بهار آزادی ۲۸ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییری در قیمت نداشته است.

قیمت طلا و ارز روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۲/ نوسان دلار در کانال ۵۰ هزار تومان

همچنین بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز با افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۴۹۲ تومان و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز نسبت به دیروز افزایش یافته و ۴۵ هزار و ۳۶۲ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۲۳۸ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم با افزایش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۲۹۸ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۷۱ تومان اعلام شده است.

قیمت طلا و ارز روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۲/ نوسان دلار در کانال ۵۰ هزار تومان

با توجه به شرایط حاکم و با رصد تغییرات بازار ارز با نزدیک شدن به اواخر اولین ماه از سال ۱۴۰۲ نه سفته‌بازان و نه مالداران، حاضر نیستند که در خرید و فروش ارز ریسک کنند.

کاهش ریسک‌پذیری در بازار دلار موجب شده که قیمت دلار در یک بازه ۲ هزار تومانی، یعنی بین ۵۰ الی ۵۲ هزار تومان زندانی شود و خبری از نوسانات معنادار کاهشی یا افزایشی نباشد.

در این شرایط، برخی فعالان اعتقاد دارند که بازار در حال تثبیت مرز ۵۰ هزار تومانی به عنوان نقطه کف قیمت است و عده دیگری باور دارند که به مرور با ناامیدی مالداران از ادامه رشد قیمت دلار، فروش‌ها در بازار شدت پیدا می‌کند و اسکناس آمریکایی مرز ۵۰ هزار تومان را به راحتی از دست خواهد داد.

با این حال، بیشتر فعالان اعتقاد دارند در صورتی که خبر غیرمنتظره‌ای به بازار مخابره نشود، دلار تا انتهای فروردین نوسان قیمتی شدیدی را تجربه نخواهد کرد و وضعیت متعادلی خواهد داشت.

در روزهای اخیر توجه به بازار ارز و سکه کمتر شده است و برخی تحلیلگران بازارهای دارایی باور دارند که توجه افراد بیشتر به سوی بازارهای سهام و خودرو جلب شده است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =