کد خبر 3889
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

ثبت رکـوردهای ارزشمند در فـولاد خـوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۲

ثبت رکـوردهای ارزشمند در فـولاد خـوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۲

رکـورد تـولیـد روزانـه واحد احیـا، واحد مدول ۲ و واحد زمزم فـولاد خـوزسـتان در تـقـارن با بـهـار طبیعـت و قـرآن و در اولین ماه سال ۱۴۰۲ شکسته شد تا شعال سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» تحقق پیدا کند.

تـداوم تـولید و ثبت رکـوردهای ارزشمند در شـرکت فـولاد خـوزستان/گـام مستحکـم فـولاد مردان خوزستانی برای تحقق شعـار سـال در اولیـن مـاه سـال؛

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فولاد خوزستان، رکورد تولید واحد احیا مستقیم فولاد خوزستان در روزهای ۱۶ و ۱۸ و ۱۹ فروردین ماه امسال شکسته شد.

مهران پاک‌بین، مدیر بخش احیا فولاد خوزستان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: تولید روزانه واحد احیا به ترتیب، ۱۳ هزار و ۱۵۰ تن، ۱۳ هزار و ۳۹۲ تن و ۱۳ هزار و ۶۳۰ تُن در روزهای ۱۶، ۱۸ و ۱۹ فروردین رقم خورد.

مدیر بخش احیا فولاد خوزستان تصریح کرد: افتخارآفرینان فولاد خوزستان توانستند رکورد روزانه‌ تولید واحد مدول ۲، احیا دو را در ۱۸ فروردین ماه به دو هزار و ۸۹۰ تُن افزایش دهند.

پاک بین با اشاره به تلاش و همت مثال زدنی جهادگران فولاد خوزستان در خط مقدم تولید گفت: رکوردزنی‌ها در اولین ماه سال به همین جا ختم نمی‌شود و رکورد تولید زمزم یک پس از ۵ سال در ۱۹ فروردین ماه به دو هزار و ۸۹۰ تُن رسید و رکورد تولید واحد زمزم دو نیز پس از دو سال به شش هزار و ۵۵۰ تُن در روز ارتقا پیدا کند. 

وی در پایان اظهار داشت: روزه‌داران فولادی در ماه ضیافت الهی توانستند با همدلی، کار گروهی، دانش فنی در کنار تلاش بی‌وقفه به رکوردهای فوق دست پیدا کنند.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =